Mimmoisista ihmisista ette tykkaa kuntosaleilla/liikuntakeskuksissa? Mimmoiset ihmiset teita hairitsee esimerkiksi jumppa-tunnilla? Kertokaapa! :)
Kommentit (29)
jos siis käyttää vaikka yksittäis- tai sarjalippuja
ja ei koskaan aikaisemmin ole sattunut vastaavaa, se on törkeetä!
-en muista mun numeroo nyt.
Morre:
hölöttäjät. Voi elämä! Mulle ei tarvitse avautua pukkarissa omista läskeistään, lasten sairauksista, ohjaajan huonoudesta, salin huonoudesta, karseasta palvelusta läheisellä Ärrällä jne.
Minen jaksa! Minua EI kiinnosta!
juuh
minä olen vuosia käynyt jumpilla, ja olen lihonut =D
En käy laihtuakseni vaan koska pidän siitä liikunnasta, pidän myös herkuista illalla kotona ja minulla on hyvä näin, olen silti himoliikkuja vaikka lihonkin välillä.
Ja satan pumpissa tms katsoa jotain kanssajumppaajaa jos tekee silmiinpistävän kummallisesti liikkeet tai jos on muuten erikoisen näköinen, tai jos on joku kenen tiedän että tekee oikein ainakin oletetusti enkä näe ohjaajaa yhtä helposti kuin kanssajumppaajan.
Ja pyrin samaan paikkaan jumpissa, en näe takaanta mitään joten siksikin pyrin eteen.
Olen varmaan ärsyttävin kanssajumppari ever =D
olen käynyt siis 15v. jumpissa ja nyt tajuun kuinka hirveen vainoharhasta sakkia siellä käykään! uskallanko huommenna enää mennäkkään jos vaikka luullaan että mä kyttään toisia siellä ja nuuhkin ilmaa että haiseeko hiki vai kusi...
Mutta salilla käydessäni olen ihan vain Morre, en opettaja. Haluan salilla rentoutua ja olla ihan itsekseni. En mene sinne seurustelemaan, vaan jumppaamaan.
ärsyttää ne, jotka ei tee laitteita järjestyksessä, varsinkin kun on täyttä, vaan pomppivat oman mielihalunsa mukaan laitteesta toiseen epäjärjestyksessä. Sitten kun itse on vaihtamassa, niin joutuu väistelemään näitä sahaajia, jotka ei tiedä mihin laitteeseen haluaisivat. Meinisivät vain salille, siellä saa tehdä juuri sitä liikettä kuin haluaa ja siinä järjestyksessä kuin haluaa.
*ihmiset jotka eivät voi viedä käyttämiään painoja omille paikoilleen lopetettuaan
*ihmiset jotka jäävät jumittamaan johonkin laitteeseen tuntitolkulla, pitävät 5 min taukoja sarjojen välissä, juoruavat ja lueskelevat lehteä ym
*ihmiset jotka tekevät jotain helkkarin kiertoharjoittelua täpötäydellä salilla. tehdään ne hauikset ensin loppuun ja mennään sitten viuhtomaan vatsoja eikä varata molempia laitteita itselle (jos salilla on tyhjää niin sitten tämä on ok)
*pahimpana ruuhka-aikana tulevat 20 hengen ryhmät
*yleensäkin kaikki ihmiset jotka kuvittelevat olevansa salilla yksin eivätkä osaa ollenkaan huomioida muita treenaamassa olijoita
No kun en tee virheitä, ( oon käny ohjauksissa yms ) mutta voihan se olla et kuvittelen vaan ne kyttäykset.