Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ystävät, joilla aina kaikkia NIIN hyvin, että!

Vierailija
31.12.2007 |

Siis eihän siinä mitään, että asiat on hyvin. Mutta kellään ei voi aina kaikki olla niin täydellisesti, kuin eräs ystäväni esittää. Koti on kuin kodin kuvalehdestä. Kaikki paikat kiiltää, ei missään tahran tahraa tai pölyhiukkastakaan. KAIKKI tavarat paikallaan. Ei siinä mitään, kiva kun on siistiä, mutta KUINKA voi olla siistiä, jos on kuusi lasta?????

Lapset on ihania, menestyvät hyvin kaikessa ja auttavat vanhempia kotona. Mies auttaa kotona ja lasten hoidossa, ja huomioi raskaana olevaa vaimoaan kaikenlaisella huomiolla. MIKÄÄN ei koskaan ole hullusti, äitiä ei mikään milloinkaan väsytä - vaikka lapset pienellä ikäerolla. Itselläkin useampi pieni lapsi, ja olen kyllä niiden kanssa välillä tosi väsynyt. Koti ei todellakaan kiillä mistään kohtaa, eikä tavarat ole milloinkaan kaikki paikoillaan yhtä aikaa. Jotenkin väsyttää tuollainen täydellinen tapaus! Onko muilla tälläisia tuttuja, tai onko muita, jotka ovat näin täydellisiä ihmisiä? Sanokaa, kuinka kaikki voi olla aina hyvin???? Meilläkin kyllä on kaikki hyvin - siis pohjimmiltaan parhaalla mahdollisella tavalla, en mitään tahtoisi olevan toisin, eikä paremmin voisi olla. Silti olen välillä väysnyt, ja sen myös saatan hyvälle ystävälle sanoa. Lapset ovat välillä myös todella rasittavia, myös sen voin ystävälläni kertoa. Mies ottaa joskus aivoon, kun ei aina hoksaa auttaa muutoin kuin patistamalla. Silti ihana mies on. Miksi pitää korostaa aina, ja kaikkialla sitä, kuinka hyvin asiat ovat? Eikä milloinkaan mikään huonosti? Miksi pitää esittää täydellisyyden perikuvaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot alkavat soida heti jos alan puunata liikaa tai stressata kodin sekaisuudesta. Liika pedanttisuus ja kontrolli tarkoittaa että mun päätäni kiristää, olen masentunut tai pelkään kontrollin menettämistä... ja että keskityn epäolennaisuuksiin.

Karsastan ihmisiä jotka on liian pedanttisia ja perfektionisteja, koska kuvittelen heidän olevan systeemin orjia ja pikkupoliiseja jotka myös valvovat muita ihmisiä. *puistatus*

Vierailija
42/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on vähempään tyytyväisiä ja osaa revittää pienestäkin onnea. Toiset on naama kurtussa ihan kaikesta.

Todellakin ihan asennekysymys. Kaikilla on ongelmia, sairautta ja vastoinkäymisiä, ei niihin kannata koko elämäänsä tuhrata vaan yrittää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiat kohtuullisen hyvin nyt. Kuulin tässä erään ihmisen sanoneen, että pääsen liian helpolla. Voi voi, kun tietäisi, miten olen kärsinyt päästäkseni tähän pisteeseen! Koko lapsuus meni taistellessa synnynnäisen liikuntavamman kanssa, melkein jo amputoitiin alaraajatkin. Ankaralla kuntouksella olen saanut terveyteni siltä osin takaisin. Muutenkin kovia aikoja olen kokenut, miksei kerrankin saisi nauttia siitä, että kaikki ok?

Vierailija
44/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kaveria joilla ulospäin kaikki enemmän kuin hyvin.

Kumpikin kaverini ovat vielä ulkonäöltään huomiota herättävän hyvän näköisiä!

Moneen kertaan olen törmännyt sellaiseen henkiseen " seinään" kun jutetellaan syvällisiä. Eli mihinkään ei saa kunnon kommenttia tai mikään ei ikinä ole ollut huonosti . Muittenkin ongelmat esim kuolemantapaukset

kuitataan hymyllä ja sanotaan että voi sellaista se elämä on tai jotain vastaavaa.

Kunnes kumpikin kulissi sortui.

Toiselle tuli ero kun nainen ei enää kestänyt hakkaamista.

Melkein koko liiton ajan n. 10vuotta mies oli piessyt vaimoaan rankasti.

Aina vaan vartaloon ettei naamassa näkynyt mustelmia.

Ja toinen liitto päättyi kun mies otti ja lähti toisen naisen matkaan oli kuulemma ennenkin pettänyt ja ollut muutaman kerran pahoipidellyt vaimoaan.

Oli aika järkytys kuulla asiotten oikea laita kun monen vuoden ajan oli pitänyt näitten ihmisten elämää täydellisenä.

Vierailija
45/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on juuri niitä ärsyttäviä täydellisyyksiä, jotka vastaa aina, että " ei meillä ainakaan" .

Kun menee sanomaan, että imetys takkuaa alussa ja vauva itkee yökaudet, vastaus on " ei meillä ole koskaan sellaista ollut" .

Kun kerron, että väsyttää kun vauva heräili monta kertaa, vastaus on " ei meillä ainakaan" .

Kun naurahdan, että meillä on taas kaaos päällä kun lapset rakensi sohvatyymyistä majan olkkariin, saan kuulla pitkän puheen aiheesta " meidän lapset on opetettu pienestä pitäen, että vain yksi lelu kerrallaan. meillä ei ole koskaan tuollaista" .

Ihanaahan se on, mutta jotenkin huvittaa joskus kun tietää, että erään tällaisen tutun mies iskettää naisia kapakassa aina yksin ollessaan liikkeellä.

Siis en meinaa, että kaikilla olisi niitä luurankoja, mutta joskus ei vain jaksa sitä kilpalaulantaa, että kummalla meillä on ihanampaa ja mahtavampaa ja upeampaa.

Vierailija
46/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nää on juuri niitä ärsyttäviä täydellisyyksiä, jotka vastaa aina, että " ei meillä ainakaan" .

Kun menee sanomaan, että imetys takkuaa alussa ja vauva itkee yökaudet, vastaus on " ei meillä ole koskaan sellaista ollut" .

Kun kerron, että väsyttää kun vauva heräili monta kertaa, vastaus on " ei meillä ainakaan" .

Kun naurahdan, että meillä on taas kaaos päällä kun lapset rakensi sohvatyymyistä majan olkkariin, saan kuulla pitkän puheen aiheesta " meidän lapset on opetettu pienestä pitäen, että vain yksi lelu kerrallaan. meillä ei ole koskaan tuollaista" .

Ihanaahan se on, mutta jotenkin huvittaa joskus kun tietää, että erään tällaisen tutun mies iskettää naisia kapakassa aina yksin ollessaan liikkeellä.

Siis en meinaa, että kaikilla olisi niitä luurankoja, mutta joskus ei vain jaksa sitä kilpalaulantaa, että kummalla meillä on ihanampaa ja mahtavampaa ja upeampaa.

Vierailija
47/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, että kaveri pettää itseään, jokainen on nähnyt mitä se avioliitto on. Mies touhuilee muualla, juo liikaa, nainen talutusnuorassa. Joskus ei jaksa hymähdellä sen jutuille, kun tietää itsepetoksen.

Vierailija
48/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla se ei sitä välttämättä ole. Olette vain niin KATEELLISIA että oikein säälittää.

Vierailija
49/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 48

Vierailija
50/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen rehellisesti erehtyväinen ihminen kuin leikin itse täydellisyyttä.

Huvittaa vain lähinnä. Ja säälittääkin kun nää sitten vinkuu kun he ovat niin yksinäisiä.

Vierailija
51/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua, kun ollaan kateellisia joka asiasta. Onnellinen voi tosiaan olla ilman luurankoja sun muita.

Olen varmaan luonnonoikku, en ole oikein koskaan kadehtinut mitään. Itselläkin ollut normaali, onnellinen elämä. " Omistan" ihanan miehen ja kivan muksun ja kivan kodin ja kaikki terveitä. Ja ei ole luurankoja, miksi olisi? Olemme ihan normaali, tavallinen perhe.

Vierailija
52/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rakkautta ja terveyttä on riittänyt. Aina en viitsi joka kinasta valittaa minkä miehen kanssa käyn, koska ne unohtuu samantien, vaikka välillä vähän ääntäkin korottettaisiin. Noin kerran vuodessa on isompi riita, ja joku muutaman päivän mökötys. Se oikeesti puhdistaa ilmaa, vaikka ilkeetä sillä hetkellä onkin.

Niistä riidoista puhun, mutta vain hyville ystäville, kavereille en rupea jauhamaan. En ole tyyppi joka tykkää avautua jokaiselle ihmiselle.

Koti meillä on aina siisti. Joka päivä teen jotain, ja kerran viikossa siivoan peruustellisemmin. Lapsetkin tekee osansa.

Meillä on omaisuutta ja ollaan pärjätty elämässä.

Jos jotain ärsyttää meidän perhe, niin ei voi mitään. Jollain menee paremmin ja joillain heikommin.

Mekin ollaan kuitenkin saatu tässä elämässä kokea myös niitä vaikeita hetkiä ja surua. Mutta meillä menee hyvin perheenä, ja se on pääasia!