Janina tänään Iltalehes: " Helppoa olla kaunis kun koko ajan kehutaan" . On sillä naisella vaan erilainen elämä ku mulla.
Kommentit (32)
Hyvä vartalo sillä on (tai ainakin oli malliaikana), mutta minusta kasvoiltaan on nimenomaan hyvin tavallisen näköinen. Kauniit hampaat ja hyvät hiukset, mutta ei mikään klassinen kaunotar.
Lihoo helposti. Kun on 2 tuntia meikattu naamaa, valittu hyvä valokuvaaja, stailattu kauniit vaatteet, valittu oikea valaistus ja oikea kuvakulma, valkaistu hampaat, poistettu naamasta luomet kuten Janinalla, värjätty hiukset ja sen jälkeen rullattu ja aseteltu oikeaan asentoon ni kyllä siitä kuulkaas jaa jokaisesta naisesta ihan hyvän kuvan vaikka lehteen laittaa. Ja ei ole Janinakaan vartaloaan näytellyt synnytyksen jälkeen, joutuu varmaan tekemään paljon työtä saavuttaaksen edes haamun aiemmastaan.
Janina on ihan mukava nainen, ei lainkaan ylimielinen. Tajuaa itsekin sen, että ulkonäkö on hänen ammattinsa eikä hän todellakaan ole mikään maailman erikoisin ihminen tai ajattele sitä koko ajan.
t, malli, entinen siis
Vierailija:
Lihoo helposti. Kun on 2 tuntia meikattu naamaa, valittu hyvä valokuvaaja, stailattu kauniit vaatteet, valittu oikea valaistus ja oikea kuvakulma, valkaistu hampaat, poistettu naamasta luomet kuten Janinalla, värjätty hiukset ja sen jälkeen rullattu ja aseteltu oikeaan asentoon ni kyllä siitä kuulkaas jaa jokaisesta naisesta ihan hyvän kuvan vaikka lehteen laittaa. Ja ei ole Janinakaan vartaloaan näytellyt synnytyksen jälkeen, joutuu varmaan tekemään paljon työtä saavuttaaksen edes haamun aiemmastaan.Janina on ihan mukava nainen, ei lainkaan ylimielinen. Tajuaa itsekin sen, että ulkonäkö on hänen ammattinsa eikä hän todellakaan ole mikään maailman erikoisin ihminen tai ajattele sitä koko ajan.
t, malli, entinen siis
olen nähnyt sen luonnossa joskus ja kyllä se paremmalta näytti kun ihan " tavallinen söpö nainen" . Miksi on niin hirveä tarve vakuutella, että joku menestynyt on ihan " vaan tavallinen" ?
janina näyttää transfestiitilta ihan niinku cindy crawfordkin
minäkin, Ihan saunapuhtaana olen nähnyt. Janina ei edes ole supermalli suomalaisen mittapuun mukaan. Niistä taviksilla ei ole hajuakaan. Janina on ollut julkisuudessa, muttei ole lainkaan menestyneimpiä mallejamme. Mutta ihana ihminenkin on ja sitä on ehkä monen vaikea sulattaa. Siis on vaikea silattaa sitä, että on kaunis, mukava ha varakas mieskin vielä
t. malli, entinen
ei koskaan näy kaupungilla. Ai niin,ne pörrää kaikki korkeakouluilla.
Vierailija:
minäkin, Ihan saunapuhtaana olen nähnyt. Janina ei edes ole supermalli suomalaisen mittapuun mukaan. Niistä taviksilla ei ole hajuakaan. Janina on ollut julkisuudessa, muttei ole lainkaan menestyneimpiä mallejamme. Mutta ihana ihminenkin on ja sitä on ehkä monen vaikea sulattaa. Siis on vaikea silattaa sitä, että on kaunis, mukava ha varakas mieskin vielät. malli, entinen
janina on huippumalli siinä mielessä, että on suomessa " house-hold name" . kaikki tietää.
jos janina olis ihan tavis, niin ei olis niin kaunis. sitä sun, entisen mallin, on vaikea sulattaa.
http: //celebsnatural. tripod. com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/jf. jpg
mai gaaaad.