Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta synnyttämisestä ulkomailla yksityissairaalassa?

Vierailija
31.12.2007 |

Tarkoitan sellaisia äitejä, jotka asuvat Suomessa, mutta ovat käyneet synnyttämässä jossain ulkomailla. Itse olen suunnitellut tekeväni niin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja että ei todellakaan kiinnosta!!

Vierailija
2/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2, miksi et suostuisi synnyttämään Suomessa?

Vierailija
4/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mieheni tienaa todella hyvin, eli rahasta ei synnyttäminen ole meidän perheessä onneksi kiinni.

ap

Vierailija
7/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä se ei taida onnistua ellei satu asumaan siellä kun lapsi syntyy.

ap

Vierailija
8/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua sairaalaan ajoissa ja etsiä hyvä gyne. Oma gyne tulee synnytykseen mukaan, Synnytys voidaan käynnistää tai saat keisarinleikkauksen halutessasi. Oma kätilö kannattaa myös varata mukaan ja sairaalassa kannattaa kyllä olla se viikko synnytyksen jälkeen. Lasku on suht suuri, olisiko huone noin 400-700e/yö + lääkärin ja kätilön palkkiot päälle.

Vierailija
9/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi saksa, itävalta tai sveitsi. Y. sairaaloissa pärjäät kyllä vaikka englannilla, ovat tottuneet ulkomailaisiin potilaisiin. Et meinaan olisi ainoa joka hakee hoitoa ulkomailta.

Vierailija
11/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ole kysymys, joten synnytys voisi maksaa vaikka 10 000¿. Ja tuskinpa ruuhkakaan olisi tuon sairaalan ongelma, saisivat nirppanokat juuri sellaista hoitoa kuin haluavat. Ai niin, siihen sivuun täytyy sitten perustaa yksityinen prenatal-osasto, keskosyksikkö ja lastenosasto.

Vierailija
13/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyviä yksityissairaaloita. Julkinen terveydenhuolto tuntuu huononevan koko ajan, ihmiset tulevat koko ajan tietoisemmiksi/vaativimmiksi omista oikeuksistaan ja elintaso kohenee. Joten luulisi näkyvän tuossakin.

Vierailija
14/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu pelaa - synnytyksen aikana ja jälkeen. Senkun aamulla menusta valikoi, että mitähän tekis mieli sinä päivänä syödä. Hoitajat juoksuttaa vauvalle bodeja tai mitä nyt sattuu tarvitsemaan.

Takuulla saa kivunlievityksen ja yksin ei tarvitse olla synnytyksen aikana hetkeäkään, ellei erityisesti pyydä, kätilö paikalla koko ajan.

Ja itse olen siis synnyttänyt Suomessa Kätilöopistolla, Belgiassa yliopistollisessa keskussairaalassa ja sitten Sveitsissä yksistyisessä sairaalassa. Geneven kokemus ylivoimaisesti paras, Brysselissäkin mukavaa kohtelua.

Kätilöopistolla meni epiduraalit pyllylleen ja kaksi kolmesta kätilöstä oli todella töykeitä ja epäystävällisiä ja ison osan ajasta kätilöitä ei näkynyt mailla halmeilla. Mies sai juoksennella pitkin käytäviä, kun vauvan sydänkäyrät meni huonoks. Onneksi tajuttiin itse seurata ja saatiin kätilö paikalle.

Vierailija
19/21 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voinko mennä sinne ihan vaan synnyttämään?

Vierailija
20/21 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne niitä vain harvoin kukaan tulee kertomaan.

Ystäväni synnytti ulkomailla (asui ko. maassa silloin) yksityissairaalassa ja kokemuksensa oli niin vaikea että lapsi jäi ainoaksi.

Tällä ystävällä oli erittäin kivulias synnytys, johon ei epiduraalista eikä muista lääkkeistä ollut mitään apua. Toista lasta ei sen vuoksi heille ole tullut :(

Ei niitä vaikeita synnytyksiä Suomessakaan hirveästi ole. Mutta niillä joilla on ollut, on tarve puhua kokemuksestaan paljon, siksi niitä juttuja kuulee niin paljon.

Vierailija:

Suosittelen! Tosin asuin itse silloin ulkomailla ja Suomessa en suostus synnyttää vaikka mikä olis- sen verran on tutuilta kuullu

juttuja että ei todellakaan kiinnosta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi