Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jatakneet/aloittaneet sairaanhoitajan tyota usean vuoden tauon jalkeen. Miten parjasitte, saitteko minka verran perehdytysta? Minulla valmistumisesta 8 vuotta,ja nyt alan

Vierailija
31.12.2007 |

hakemaan sh:n töitä. Vanhainkodeista/ palvelutaloista ajattelin ensin kysyä. Sairaalatyö tuntuu liian vaikealta ainakin aluksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoitotyössä töitä piisaa. Ja uskoisin, että paremmin ennätetään perehdyttämäänkin. Itselläni oli vain kolmen vuoden tauko ja sinäkin aikana opetin sh-opiskelijoita, joten teoria oli hallussa. Palattuani sh-töihin en juurikaan saanut perehdytystä, kun sairaalassa on niin kiire ja vähän työvoimaa. Nyt jo alkaa päästä työhön käsiksi. Silti turha on pelätä. Pitää vaan kestää se oma osaamattomuus, se menee kyllä ohi ajan kanssa. Ja pitää uskaltaa pyytää apua ja myöntää jos ei tiedä/osaa. Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
2/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Näiden 8 vuoden aikana oon saanut kaksi lasta ja suorittanut terveystieteellisen alan korkeakoulututkinnon. Tolla yliopistotutkinnolla ei vaan meinaa töitä löytyä, niin lähden ottamaan " vauhtia" ja pohjaa sh:n töistä. Toivottavasti saisin pian esim. sijaisuuksia :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pari vuotta minulla on kokemusta sh hommista. vähän meinaa jännittää, mutta eiköhän hommat muistu mieleen nopeasti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän