Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villityttö ja rauhallinen poika

Vierailija
31.12.2007 |

Ja osa sukulaisista ei vain käsitä sitä.

Ukki tahtoisi viedä poikaa kalaretkille ja ties minne. Vaikka poikaa ei tippaakaan kiinosta tuollainen. Viihtyy sisällä ja kotona. Tykkää rauhallisista leikeistä ja kirjoista.

Tyttäremme taas on oikea villikko joka viihtyy ulkona tuntikausia ja kiipeilee puissa yms.

Mutta eihän häntä voi ottaa mukaan minnekkään poikien juttuun, kun on tyttö. Poika pitäisi taas väenvängällä sinne saada raahata vaikka häntä ei kiinosta tippaakaan. Ihan vain sen takia kun on poika.

Oikeasti tosi raivostuttavaa. Miksi joidenkin on niin turkasen vaikea käsittää että kaikki pojat eivät pidä metsäretkistä ja kaikki tytöt eivät tykkää prinsessa leikeistä

Onneksi mieheni, lasteni isä kykenee ymmärtämään tämän ja harrastaakin tytön kanssa sitten näitä poikamaisia juttuja. Mökkeilevat, tekevät metsäretkiä yms.

Minä ja poika sitten joita ei tuollaiset niin kiinosta saadaan olla kotona ja tehdä omia juttuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä minä tytön kanssa ja poika isänsä kanssa.

Ettei nyt kukaan saa sitä käsitystä että minä olen aina pojan kanssa ja tyttö isänsä kanssa.

t: ap

Vierailija
2/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan pilkunnussimisen ja kielipoliisina olemisen, varsinkin kun tässäkin oli selvästi kyse lyöntivirheestä ja tekstistä sai aivan varmasti käsityksen siitä, mistä oli kyse...

Te teette itsestänne täysiä idiootteja näine idioottikyyläyksinenne.

Vierailija
4/4 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että poikasi on oppinut huonoja tapoja sinulta kuten kotona maatumisen. Tytön kasvatuksessa isä on selvästikin ollut enemmän mukana. Sinun pitää pakottaa poika sinne kalareissulle vaikka kuinka paljon kivempaa olisikin vaan maata sängyssä kun äiti lukee satukirjoja ja tuo keksejä sekä kaakaota ja samalla kasvattaa pojasta uusavuttoman mammanpojan joka " aikuisenakin" on äidissään henkisesti kiinni jne. Ehkä mä nyt vaahtoan ja maalaan pelottavan kuvan mutta olen pohjimmiltani kait oikeassa.

Poika voi kyllä oppia nauttimaan uusistakin asioista vaikka ne ensin vaikeilta tuntuvatkin. Eli rohkaise poika kalaan.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän