Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa eras tuttava joka kuvittelee olevansa niin ainutlaatuinen tyyppi etta voi tehda mita vaan ja arvostella keta vaan ja samalla syyttaa naista tempauksista toisia...

Vierailija
31.12.2007 |

tyyliin: " minulla on oikeus" , " minä saan tehdä mitä haluan" , Minä saan sanoa mitä minä haluan" jne..

Tämä tuttava on myös niin itsekeskeinen että määräilee myös perheessään ja työpaikalla mitä kukin saa/pitää tehdä... Laukoo totuuksia kun tuttavia kylässä tyyliin: " pitäiskö sun syödä vähän vähemmän kun näyttää tuo vatsan kasvaneen" tai " etkö osaa kasvattaa lapsiasi kun ottavat toisenkin piparin"

Kokemuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tarvii sitä täällä kuuluttaa kuinka kusipää joku toinen on?

Saatko siitä kenties mielihyvää kun tuntemattomat ihmiset päivittelevät asiaa kanssasi?

Vierailija
22/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan ap.

Tiedän kuinka tuollainen persoonallisuushäiriöinen on kuluttava ihminen.

Tiedän että täälläkin sellaisia pyörii päivittäin (kohta ne hyökkää tätä ketjua vastaan).

Älä kuitenkaan ota itseesi mitään hänen tekemisiään tai sanomisiaan.

Heti kun tuntuu, että sinua käytetään hvyäksi (raha, fyysinen apu,kehujen kerjääminen, hyväksyntä) niin että se sinua rasittaa, pistä peli seis.

Vierailija
24/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävääni! Raivon tunne on niin pinnalla että se piti vaan saada purkaa johonkin... Harmi, että juuri sinä tulit lukemnaan etkä jaksanut tätä nyt juri ottaa vastaan... Koita kestää!

ap

Vierailija
25/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran... puran pahan oloni näin turvallisesti enkä haistattelemalla ystävilleni tai perheelleni!

ap

Vierailija
26/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon kiinnostaisi tuollainen tuttavuus.

Vierailija
27/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kyllä arvostella omaa itsekunnioitustanne, kun pidätte kyseistä ihmistä vielä kaveripiirissä, itse olisin sulkenut tuollaisen pois jo aikoja sitten.

Vierailija
28/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sekin tilanne on nyt muuttunut. Aivan varmasti tästä vielä jonkinlainen välienselvittely kehkeytyy, ollaan kuitenkin yritetty päästä joulun yli... lastenkin takia.

Ymmärrät kuitenkin että vaikka täällä tätä revittelenkin niin en kuitenkaan ihan yksityiskohtaisesti kerro asiasta??!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme