Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monenkin

Vierailija
30.12.2007 |

miehellä tapana kadota pienen riidan päätteeksi baariin, olla siellä aamuun asti, olla seuraavana päivänä totaalisen haluton selvittämään asiaa( eikös se ole jo unohdettu), olla vielä toinenkin ilta baarissa koska vaimo meni sanomaan ettei ole kännissä taas kotiin tulemista. Ei siis muuta vaihtoehtoa kun jäädä taas dokaamaan.



Mä oon ihan valmis pakkaamaan sen kamat ja heittämään pihalle..oisko kohtuutonta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko pellolle totaalisesti vähäksi aikaa miettimään

Vierailija
2/2 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on väännetty jo niin kauan et jos ei perusjutut muuten mene perille..oli muuten ihan kivat 11v pääasiassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä