Ystäväni ei usko, että osaan hoitaa hänen vauvaansa! :(
Minulla on kolme leikki-ikäistä lasta, ystävälläni parikuinen vauva. Tuntuu todella kurjalta, kun hän ei selvästikään luota kykyyni hoitaa vauvaa yhtään. Hän toisaalta tarjoaa vauvaa syliin jne, mutta vahtii koko ajan säikkynä vieressä ja neuvoo minua, miten vauvaa pidellään ja miten ei. Ja kun puen hänen vauvaansa, hän oikein säpsähtelee pelätessään, kolhinko vauvaa jotenkin.
Joku raja pitäisi olla tuoreen äidin hysteerisyydelläkin! :(
Kommentit (5)
Minä en antanut pientä vauvaa edes tuttavien syliin, saati että olisivat saaneet pukea.
Olen ammatiltani lasten sh, ja silti kauhea tenttaaminen ennen kuin jätti puolivuotiaansa hoitooni. No, enpä hoida enää toiste.
Ihme idiootti.
Vierailija:
Minä en antanut pientä vauvaa edes tuttavien syliin, saati että olisivat saaneet pukea.
Ei se vauvan hoito mitään ydinfysiikkaa ole.
Toki on alusta asti neuvonut ja ohjannut, aina kun olen kysynyt, mutta jo alusta alkaen olen saanut itse vaihtaa vaipat ja vaatteet, syöttää ja hoitaa. Nyt vauveli on jo 8 kuukautta ja mä hoidan sitä niin tottuneesti. Ovatpa saaneet luotettavan vauvanvahdin ja minä ihanan siteen kummilapseeni. Nyt jos omakin lapsi tulee joku päivä, niin osaan hoitaa sitä jo paljon paremmin ja asia ei edes pelota, kun on jo vähän kokemusta vauvan hoidosta.
Suuri kiitos ihanalle veljen vaimolleni!!!