Minkä ikäiseksi arvioit ihmisen joka tykkää kuunnella Modern Talkingia? :)
Kommentit (10)
Meilläpäin liikkuu kesäisin joku neljäkymppinen kikkarapää ukkeli, joka huudattaa sitä jokaikinen päivä ajelessaan ympäri kaupunkia..Muistelee kai nuoruuttaan...
nelonen korjaa, hmm..taisinkin kuunnella sitä ala-asteella kavereiden kanssa..myös limudiscoissa ;)
että nyt meni jkv pieleen... Olen naimisissa, 32v, akateeminen ja en ole koskaan polttanut, viinaakaan en juuri juo.
En tietty nyt työkseni sitä huudata levyltä, mutta aina joskus. 3-vuotiaanikin (poika vielä) tykkää kuunnella mm. Keroniimon karillakkia.
ja kyllä, osaan kaikki moderntalking-biisien sanat... tosin miulla ei ole tallennetta niistä biiseistä, kun se patterimankalla kuunneltu kasetti (olikohan niitä kaikkiaan kolme eri albumia) on venynyt pilalle. You' re a woman, I am a man...
sinun kuuntelemasi biisi on kyllä bad boys blueta...
Mahtavia heidän musavideot, käykääpä youtubesta katsoon!!
jossakin videolla sen kaulassa on joku naisennimikoru. En nyt muista missä, oisko dr for my heart? Enkä muista nimeäkään, joku Nora tai vastaava.
Aina uudelleen ja uudelleen piti kelata youre my heart, youre my soul. Ja edelleen tuo kappale on hyvä! On mulla se niitten kokoelma cd:kin..
..olen 30v. ja tykkään kuunnella, kun tulee nuoruus mieleen :)