Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohjaton nälkä, mitä tehdä asialle

Vierailija
30.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain muuta, käsitöitä, tai jotain missä saat " liikettä" aikaan. Sauna, seksi, siivous, ompelu, neulominen, saunalenkki... ja saat pari tuntia venytettyä, ja voit syödä hyvällä omalla tunnolla ja muista, terveellisesti.

Vierailija
2/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia saat lihasta, kalasta, pavuista ja maitotuotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jatkuva nälkä vai tilapäinen joulunjälkeisnälkä :) Muuten vain syöpöttelytunne vai mikä :)

Minulla itselläni on ollut jo monta vuotta jatkuva nälkä eli nälkä pysyy poissa ehkä tunnin, puolitoista, jos lähtee pois lainkaan. Aika ikävä juttu, mutta myös isäni ja veljeni ovat kovia syömään eli ns. läpipaskoja kansanomaisesti sanottuna :P Minäkin olen normaalipainoinen, mitä nyt iän ja lasten saannin myötä vähän pyöristynyt.

Lääkäri on muutamaan kertaan ottanut eri kokeita, ettei johdu kilpirauhasesta tai jostain muusta ainakaan. Kannattaa tarkistaa tuo terveyspuoli ja jos ei selvyyttä, sitten pitää vain syöskennellä :)

Hiilihydraateista ja proteiineista on kokemusta. Raskausdiabeteksen takia olen syönyt erittäin terveellisesti, vähähiilihydraattisesti ja paljon proteiinia, mutta nälkä senkun pysyy. Tietysti raskauskin vaikutti eli vain lisäämällä nälkää :) Mutta hengissä ollaan ja pärjäillään, kunhan vain syön vähän joka välissä. Joskus maistuu kaikki ruoka ihan puulta, kun sitä syö niin julmetun paljon, että ehtii joka päivä (ja yökin, nyt kun imetän...) syödä koko ruokaympyrän ympäriämpäri :) No, aina löytyy jotain, mikä vielä menee ja olen oppinut syömään muutenkin kuin makuaistilla :) Eli on vain syötävä, maistui tai ei...

Vierailija
4/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kerran sain toista lasta tehdessäni nälän pois viideksi tunniksi ja ruoka oli suurin kebaplautanen, mikä paikkakunnan parhaasta kebapravintolasta saa :) Aika tukala olo oli kyllä myös siinä noin seitsemännellä kuulla raskaana :D

12

Vierailija
5/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen, söin koko illan, ruokaa, karkkia, sipsejä, suklaata :P

Nälkä lähti vasta kun menin nukkumaan.

Vierailija
6/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syö tomaattia, kurkkua ja hedelmiä. juo paljon vettä, ja sitten pese hampaat, ja huuhdo huonosti. ei tee juurikaan mieli syödä, kun suussa maistuu hammastahna..

Vierailija
7/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vrk kestää laskeutuminen.

Ja peesailen noita proteiinin tarjoajia. Oikeastijoka ikinen hiilaripitoinen suupala (oli se mitä tahansa, vaikkakin hidasta) niin tekee sen himon hirveäksi.

Mikäli et söisi hiilareita jhuuri lainkaan niin ei olisi nälkä ollenkaan vaikka söisit kuinka paljon proteiineja ja rasvoja :)