Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

narsistin otteessa!!!!!!!!!!!!

Vierailija
30.12.2007 |

Ihana mieheni jota rakastan hullun vimmalla onkin yhtäkkiä pelottava jota vihaan myös hullun vimmalla... Niin mieheni on HURMAAVA, johon sukuni on aivan lääpällään., Heidän silmissään mies on kiltti, lempeä ja täydellinen kumppani. Mieheni on saanut sukuni uskomaan että MINÄ kiukkuan ja olen hankala kumppani...

Kun meillä menee hyvin niin sitten myös menee mutta kun menee huonosti niin miehessä ei ikinä omasta mielestää ole mittään vikaa vaan minun viakseni hän kääntää kaiken. Hän lyö, tönii, potkii, sylkee, puristelee, vetää hiukaista, eilen viimeksi 7kk lapsen edessä!!!!

Kuinka lähden??? hän on uhannut että mennä saan mutta lasta en tule ikinä saamaan. Kuinka todistan mieheni luonnevian kun ei hän muiden edessä ole moisia tehnyt. Kun hän lyö niin sen verta hiljaa aina ettei jälkiä jää.. Ja halutessaan niin en hetkeäkään epäile etteikö hän osaisi puhua lasta itselleen ja kääntää minua hulluksi. Hajoan....

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tukasta vetäminen ja töniminen ym. Muista se Ap ja kaikki muutkin kotona väkivaltaa kokevat. Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa ja yhtä paha asia. Hakekaa apua ajoissa, apua on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikään ei oikeuta väkivallan käyttämiseen, se on aina rikos!

Vierailija
4/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies on saanut uskomaan oman sukunsa, että minä olen oikea pääpiru. Niinpä he käsittelevät minua kuin ilmaa ja ihmettelevät, kun mies jaksaa olla niin vaikean vaimon kanssa. Meillä ei ole fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä sitäkin enemmän.

Vierailija
5/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hän on narsisti ja pyydä hakemaan apua tai yrittämään edes muuttua. Tosin mikä minä olen neuvomaan kun tiedän itse olevani narsisti ja siitä saa perheemme toisinaan kärsivän. anna tilaa miehellesi.

Vierailija
6/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi väkisin hakea lasta itselleen, vaan joudutte kaiken sopimaan sossun kautta. Vaadit yksinhuoltajuutta...siinä jo menee kuukausia kun käsittelevät asiaa, miehesi ehtii rauhoittua ja ehkä löydätte toimintatavan. Muuten pidät pintasi ja lapsesi, älä ikinä menetä hermoasi viranomaisen edessä vaan näytä olevasi tasapainoinen vanhempi. ASiallisesti kerrot, että esimerkiksi pelkäät lapsesi puolesta jne.

Vierailija
7/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä. Oli tuo kirjoitukseni aika naftisti kirjoitettu mutta kun lapsi sylissä niin on hankalaa. Olen puhunut aisasta miehelleni mutta kun ei hänessä ole vikaa!!! Ja jos olisi niin eihän hän apua hakisi. tunnen olevani loukossa. En minä mikään ääliö ole mutta tunnen olevani kun aina vaan jatkan vaikka tiedän hänen tuhoavan itsetuntoni ja herran jestas vielä varmaan lapsenkin kasvattaa vinoutuneeksi. En olisi IKINÄ uskonut olevani tilanteessa että minua vedetään hiuksista ja haukutaan lehmäksi KUN MINUN OMA RAKAS VAUVA ON SYLISSÄNI.

ongelmani on kuinka lähteä niin ettei tarvitse lapsen menettämistä pelätä.

Vierailija
8/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetätkö vielä? se olisi hyvä, koska jos imetät noin pientä lasta niin kukaan ei voi erottaa sitä äidiltä..muutenkin uskon että kun lapseni on noin pieni niin sitä ei helposti eroteta äidistä...sitten kun lapsi kasvaa ni mahdollisuudet isällä saaada lapsi kasvaa...

joten onko sinulla ketään ystävää jolle voisit mennä ja tukisi sinua ja myös todistaisi puolestasi tarvittaessa? jos ei niin mene turvakotiin..

mutta lähde nyt, ni sinulla on hyvä mahdollisuus saada pitää lapsesi..

Vierailija
9/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini kesti sitä lähes 20 vuotta kunnes tilanne meni niin pahaksi että äidinkin oli ihan pakko lähteä. Tuollaisen miehen kasvattamana sanon että lähde pian ennen kuin lapsellesi tulee pahempia traumoja! veljeni ei ole saanut otetta elämästään koska kun hän oli 6v isä alkoi käyttäytyä häntä kohtaan samoin kuin äitiäni. Haukkui,löi,mollasi mitättömäksi kakaraksi josta ei ikinä tule mitään yms. Lähde pian koska tuollainen käytös vain pahenee!

Kukaan sukulaisista ei voinut kuvitellakaan että isäni olisi ollut sellainen kuin äitini lopulta paljasti koska isä osasi olla ulos päin mitä ihanin ihminen. Talon sisällä tapahtuikin sitten ihan muuta...... Itse vihaan isääni tällä hetkellä enkä halua olla missään tekemisissä koko äijän kanssa!

Vierailija
10/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä lasta ei eroteta äidistä oikeudessa. Älä anna miehesi painostaa sinua luopumaan lapsesta myöskään lastenvalvojan luona. Jos se tilanne uhkaa niin keskeytä neuvottelut, hanki asianajaja ja vie asia oikeuteen. En tunne tapausta, että oikeus olisi määrännyt imetettävän lapsen isälle, jos äiti on normaali tavallinen ihminen. Hanki kuitenkin perheasioihin erikoistunut asianajaja. Käy sivuilla eroperhe. net hankkimassa lisätietoja.

Vierailija
11/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tarpeeksi rohkea lähtemään, mitä pidempään olet suhteessa, sen vaikeammaksi lähteminen tulee pelon takia.

Kerro avoimesti muille (vanhemmillesi, sisaruksillesi) miehesi haukkumiset ja hiuksista vetämiset. Se on ensimmäinen askel eteenpäin.

Voimia!

Vierailija
12/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sosiaalikeskukseen tai neuvolaan ja kerrot teidän tilanteesta, niin saat sieltä neuvoja ja pääset asiassa eteenpäin. Koska teillä on pieni lapsi, asia on myös lastensuojelullinen ja ammattilaiset suhtautuvat tilanteeseen kyllä vakavuudella. Tilanne ei kuitenkaan tuosta parane itsekseen vaan voi muuttua vain pahemmaksi, nyt kun vielä olet puhunut asiasta miehellesi. Tsemppiä ja rohkeasti ottamaan yhteyttä ammattiapuun. Kyse on sinun ja lapsesi tulevaisuudesta. Jos tulee oikein paha akuutti tilanne, niin soita paikalliseen kriisikeskukseen, niin pääsette tarvittaessa turvakotiin.

Vierailija
13/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue kirja Naamiona terve mieli

Vierailija
14/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella tärkeää kun tilanne kärjistyy. Narsistien itsemurhat ovat aika yleisiä. Kokemusta on vastaavanlaisesta tilanteesta...

Vierailija
15/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti-ihmiset kyllä uskovat sinun sanaasi, miten mies sinua kohtelee. Ei tarvitse murehtia tuollaista ettei sinua uskota. Hae tosiaan rohkeasti apua. Myös poliisille voi soittaa perheväkivaltatilanteessa. Tuo miten miehesi sinua kohtelee on todella väärin ja väkivaltaista käytöstä joka on rikos!

Vierailija
16/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu ottaa tämän tapauksen hoidettavakseen, ja ottavat kyllä miehenkin puhutteluun ja hommaavat tämän psykologin juttusille. Itse ei parisuhteesta lähtevän tarvitse tämmöistä murehtia, vaan hänellä on ihan tarpeeksi ajattelemista omassa ja lapsen tulevaisuudessa.

Vierailija
17/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä haluan sanoa Ap:lle että jos esim. nyt soitat kriisikeskukseen niin teidät luultavasti viedään turvakotiin. Tuo teko minkä mies eilen teki, niin siihen suhtaudutaan kyllä todella vakavasti. Se on tosiaan vain yksi soitto, niin pääset pois tuosta ahdistavasta tilanteesta. Jatkosta huolehtivat sitten ammattilaiset. Miksi jäädä odottamaan seuraavaa kertaa, koska se luultavasti kuitenkin tulee ja sitten ei tiedä miten teidän käy.

Vierailija
18/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös narsistinen, mutta tässä on kyse ihan puhtaasta PERHEVÄKIVALLASTA!!

Vierailija
19/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman onnensa nojaan ilman että mitään apua saa. Kun äiti ja lapset on turvassa edes alkuun, se riittää heille. Believe me, jos miehesi on yhtään sitä tyyppiä että saattaa tehdä jotain itselleen, varmistaisin asian etukäteen. Jos asiaan liittyy runsasta alkoholinkäyttöä tai mies on masentunut, hän on vaaravyöhykkeessä. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja helpotusta on seurannut vuosikausien piina ja suru. Sitä en toivoisi kenellekään. Tietysti on myös huolehdittava siitä että itse ja lapsenne olette turvassa.

Muista myös että miehesi on alun alkujaan ollut uhri.

Suosittelen lukemaan Jorma Myllärniemen kirjan Hyvä ja paha narsismi.

Vierailija
20/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies väkivaltainen hullu ja omistaa aseen ja uhkailee tappavansa vanhempani ja sisarukseni, jos suhteesta lähden pois. Ja tiedän sen myös niin tekevän. Ja minut se tappaa ekana, jos vain kiinni saa. Vanhempani ja sisarukseni uskovat hänestä vain hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä