Viikon aikana ollaan haettu 3 perhepizzaa Kotipitsasta.
Kommentit (24)
Snakarilta kerran hampparit ja ranskalaisia. 2 kertaa syöty Thaimaalaisessa.
Tänään ajattelin Mäkin burgereita tai Hesen kanafileitä. Varsinkin mulle roskaruoka on huumetta, olen täysin riippuvainen.
Eikö noihin pala sairaasti rahaa?! Entä paino : oletko normaalipainoinen? Tuolla kalorimäärällä joudut kyllä liikkumaan hulluna pysyäksesi normaalipainoisena. Syövätkö lapset samaa safkaa päivästä toiseen?
Meille roskaruoka noin kerran kuussa on sopiva määrä.
en ikinä pystyis noin paljon syömään roskaruokaa!
onko sinulla lapsia? ei kai he joudu syömään samaa?
Vaikka sulla ei paino-ongelmia olisikaan, niin verisuonesi eivät tuosta pidä!
Noi roskaruuat on iltapaloja. Painoindeksi mulla on 19 ja ei mene mun päähän miksi en liho :(
Roskaruoka on mulle kun tupakka tai viina toisille, sitä on pakko saada. ap
Tai jos ei ole vielä, niin jos samaa jatkat, niin kohta on!
Laitan ne nukkumaan ja sillä aikaa mieheni yleensä hakee evästä.
Kahdestaan sitten syödään ja katellaan telkkaria. ap
Laskeppa tarkka luku! Kuinka paljon saisitte kaupasta samalla summalla peruselintarvikkeita? Viikoksi, kahdeksi jopa?
Meidän 6-henkisessä perheessä pizzat/grilliruoka ovat harvinaisia herkkuja ja siksi ne juuri hyvältä maistuvatkin, kun harvoin syö.
Syön säännöllisesti 5-6 kertaa päivässä ja suht terveellisesti.
Poikkeusena siis tuo iltasyöminen.
Aina olen tykännut pizzoista ja hamppareista. ap
Thaimaalainen tosin kävisi mullekin.
Rahaa menee paljon. Olisi ihanaa saada raha vaikka hemmotteluun.
Mutta kuten kirjoitin niin tuo on kuin huume minulle.
Pari päivää voin olla ilman mutta sitten lupaan vaikka kuun taivaalta kunhan saan hampparin :( ap
Miks av-mammat murehtivat tämän AP:n rahan kulutuksesta? Tuossa kun paripäivää sitten oli se "paljonko tienaatte" -ketju niin täällähän kaikki tienasi yli 100t€ vuodessa, ei luulisi mäkkäri ja kotipizza reissut noilla tuloilla tuntuvan missään. Joten kertokaa miksi murehtia raha-asioista?
jos jättäsit nuo syömiset pois, tienaisit kuukaudessa ulkomaan matkan?
siis oikeesti teillä on pakko olla ylimääräistä rahaa tosi paljon, koska meillä menee perheen lomareissun säästämiseen aina vuosi. mut ei kyllä tollasiin ylimääräsiin varaa olekkaan, roskaruokaa ehkä kerran kuussa.
itse turpoaisin tuosta kuin kuumailmapallo. Ehkä alkaisi kyllästyttämään jossain vaiheessa, mutta sitä vartenhan on keksitty suklaa, jäätelöt, karkit ja sipsit...
Mutta erikseen en kyllä sitä noutaisi kotiin iltaruoaksi. Varsinkin nuo Hesen kanafileet ovat tosi vetisiä ja mauttomia. Pakastealtaasta saa kotipakastimeen vastaavia edullisemmin.
tulla vaikka "hampparihuora". (vrt. crack-huora)
Rahaa menee paljon. Olisi ihanaa saada raha vaikka hemmotteluun.
Mutta kuten kirjoitin niin tuo on kuin huume minulle.
Pari päivää voin olla ilman mutta sitten lupaan vaikka kuun taivaalta kunhan saan hampparin :( ap
Kun meillä ei tosiaankaan olisi varaa syödä päivittäin näitä ruokia. Ruokaan on budjetoitu noin 150e/vko ja siinä yritetään pysyä. Ja peruselintarvikkeita sillä saakin ihan riittävästi. Meillä lapset tykkäävät hulluna itsetehdyistä hamppareista. Paistelemme niitä aina vohveliraudalla ja ovat minustakin parempia kuin grillin/hesen/mäkin hampparit.
12
mä söisin noita :) mutta tän viikon ruuat on ollu ma ja ti tonnikalarisottoa ja ti ja ke (tänään) syödään jauhelihakeittoo... to ja pe varmaan kalapuikkoi ja riisii sekä spagettii... tosin perjantaina tulee miehen palkka ja sit pääsee mäkkäriin nam.