Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaa joku tosi helppo ja nopea ruoka tehdä.

Vierailija
12.11.2008 |

olemme sekä minä että lapset kipeitä, ei juurikaan nukuttu yöllä. oon tosi väsynytkin. mitä saisin valmistettua tosi helposti ruuaksi kun voimia ei oikein ole?

kauppaan on kuitenkin pakko mennä, onneksi se on tossa vieressä. ajattelin ostaa pinaattilettuja ja lämmittää niitä. mut mitä helppoa voisi itse tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

italianpata ja meksikonpata on mun suosikkeja.

Vierailija
2/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatat vaan ja kuumennat. Lisäksi tarjoilet kukkamakaroonia tai simpukkapastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en kyllä viitsisi syödä sitä kipeänä.

Mä tarvin kipeänä aina juuressosekeittoa. Ei sekään kauhean hankala tehdä ole. porkkanaa, perunaa ja jos on muuta juuresta niin ne kuoritaan ja pilkotaan ja keitetään, sitten soseeksi ja tuorejuustoa sekaan. Ja jos ei riitä voimat tehdä niin osta valion tai campbellin töllkkikeittoa!

Vierailija
4/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto tai kasvissosekeitto. Ei tarvi kuin laittaa jäinen köntti kattilaan ja lämmittää. Hernekeitto, sama juttu, ei tarvitse kuin lämmittää.

Vierailija
5/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta puolivalmista, kumoa kattilaan ja anna kiehua.

Vierailija
6/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle vettä ja broilerin rintaleikkeitä. Uuniin kunnes kypsää.

Vierailija
7/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaihtoehto hyville keitoille

Kinkkukiusaus

Perunasipulipakasteita, kinkkusuikaleita ja ruokakermaa uunivuokaan.

(Ohje pussissa)

Vierailija
8/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillinen perunasipulisekoitusta ja valmiiksi marinoituja kirjolohisuikaleita vuokaan, purkki kermaa perään, päälle vähän suolaa ja pippuria ja uuniin (200 astetta) noin tunniksi.

Vierailija
9/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra maitoa, vajaa desi vehnäjauhoja, voita ja pussi pakastepinaattia. Mausteeksi suolaa, ripaus sokeria, muskottipähkinää ja valkopippuria. Menee alle 10 minsaa valmistukseen. Todellinen pikaruoka. Lisäksi helppo ja halpa.

Vierailija
10/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs.. 400g jauhelihaa, pari sipulia (jos haluaa) ja makaronia.

Ruskista jauheliha (ja sipuli)

Keitä makaronit

Sekoita keskenään..

Siihen voi sit heittää sekaan vaikka ketsuppia jokainen makunsa mukaan. On vähän niinkuin lihamakaronilaatikko, mutta nopeampi ja vaivattomampi tehdä.

Vierailija
11/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ku laitaa uuniin.. (noh se nyt ei ehkä oo nopeimmasta päästä mut on tosi helppoo) sit keität vaik sen kaa riisiä.

Vierailija
12/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista jauheliha ja sipuli. Mausta mielen mukaan, meillä grillimausteella. Sekaan ananaspaloja ja ruokakerma. Samalla spagetit kiehuu. Alusta loppuun kestää max. 15 min.

Vierailija
13/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tästä monta ideaa. valmiseineksiä käytän myös niitä kun tarvii vain lämmittää, mutta kyllä kaipaan rinnalle myös "kunnon" ruokaa. kiitti näistä. ap

Vierailija
14/14 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljyä korkeareunaiselle paistinpannulle, siihen pakastevihanneksia (wokkia, paprikaa, herkkuporkkanoita, sipulia tms. jne. mitä pakastimesta löytyy) ja riisiä. Kuullota öljyssä, lisää vesi ja mausteita ja hauduta vesi pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi