Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän värejä on kevääksi tulossa välikausivaatteisiin?

30.12.2007 |

Tarvittaisi rehellisen harmaat välikausihousut ja rukkaset kevääksi..

Minkäköhänlainen on tulevan kevään Reiman " harmaanruskeanvihertävätms" ..? ja tuleeko Jonathanilta jotain harmaata?

Niin keväinen talvi nyt ettei tosiaan voisi talvitamineet vähempää kiinnostaa ;D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enemmän tämä välikausivaate kuin talvihaalarikeliltä tuntuu. Kohta voi alkaa leikata taas nurmikkoa. :)

Vierailija
2/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mietin millaisiahan värejä on tulossa, mutta en " kehdannut" vaan vielä täällä kysellä kun ajattelin että porukka pitää ihan kahjona kun talvikaan ei ole vielä tullut ;)

Mutta onneksi täällä muitakin joiden ajatuksen siirtyneet jo kevääseen..hih :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tullut jo jotain Reiman välikautta myyntiin.

Tai siis vain yhtä mallia/väriä. Poikien haalari ja se oli tummansininen pääväriltään ja sit oli yläosassa limenvihreää ja valkoista. Tosi kivan näköinen haalari. Jos samaa väriä tulee takki+housupuvuksi, niin meidän esikoinen saa sitten sellaisen. Miellytti minua kovasti!

Vierailija
4/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalareissa tummanvihreä, tumma pinkki, turkoosi ja tummansininen. Yksivärisenä ja ruutukuosisena. Kaksiosasissa puvuissa ainakin tytöille tulossa turkoosia ja pinkkiä.

Vierailija
5/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin jo viestin, mutta en laittanut sitä tänne, kun mies tuli ilkkumaan selän taakse, että nyt on talvi vasta (tai siis " talvi" )!

Tyttönukelle: Remulla oli viime vuonna ihan puhtaan harmaat housut. Meillä on sellaiset, jos haluat kuvaa väristä! Jostain saattaisi vielä keväällä löytyä viime vuoden mallia.

Minulla ei ole mitään havaintoa Reimatecin väreistä. Jotenkin epäilen, että jos kangas on sellaista mattaa, kuten viime keväänä, niin meille ei ainakaan tule Reimatecia. Ticketin kirkkaat värit eivät nyt oikein iske myöskään. Haluaisin tytölle jotain maastonvihreää, harmaata, mustaa, ruskeaa, beigeä tms. Sellaista väriä, joka on helppo pitää puhtaana!!

Vierailija
6/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan täältä pk-seudulta enää löytyy..? Jos löydät teiltäpäin harmaita lahjekuminauhalla 104 t. 110 kokoa (ihan sama onko olkaimilla tai ilman) niin nappaa mukaan? ;)

Vierailija
7/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on nuo Remun harmaat housut ja ovat värinsä puolesta aivan loistavat. Yhtään pesua ei tarvittu koko syyskaudella, vaikka kurassa möyryttiinkin! :D

Meidän lähimmässä lastenvaateliikkeessä (Porissa) ainakin on niitä vielä, joten jollet mistään muualta löydä, voin hakea ja postittaa.. :D

Vierailija
8/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain välissä kerkeät katsoa löytyykö oikeaa kokoa olisin kiitollinen, itse en todellakaan kerkeä etsimään mitään kun vapaa-aikaa ei juuri ole nykyään.

Vierailija
9/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sellaiset ihan loppusyksystä tytölle täältä. Niitä jäi vielä mun mielestä kaikkia kokoja. Eivät nyt vain taida olla esillä?! Ilmoittelen jos ovat jo nyt esillä ja kyselen sitten kun tulevat esille, että tarvitsetko vielä =)

Vierailija
10/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassien G-Tech malliston haalarissa harmaa alaosa ja joko sininen tai vaaleanpunainen yläosa.

Tilasin tytölle jo kevääksi Net Anttilasta tuon haalarin,hieman oudolta tuntuu näin keskellä talvea ajatella kevätvaatteita :0)

Vierailija
11/16 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ainakin täällä etelässä mennään niin kauan välikausivaatteilla, että ajattelin viime kauden tapaan sijoittaa useaan eri haalariin ja ehkäpä kaksiosaiseenkin. Nytkin kelit on ulkona niin kehnot talveksi, että touhuava lapsi kaipaisi päälle jotain kevyempää kuin talvihaalarit. Onkohan tuo Ticketin pinkkipunainen minkävärinen? Vihreä kiinnostaa myös... Eniten askarruttaa tuo onko muita hyvien, kestävien, vedenpitävien välikausihaalareiden valmistajia kuin Reima ja Ticket?

Vierailija
12/16 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla pursuu jo korvista ruskea ja turkoosi.. Tuo puku olis kyl kiva harmaa-vaaleansinisenä esim.

Vierailija
13/16 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut täällä enää harmaissa juuri teidän kokoja :( Muita kokoja olisi kyllä vielä ollut, mutta juuri nuo 2 kokoa puuttuivat!

Vierailija
14/16 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari kautta kätetty Ver de terren välikausihaalaria ja on toiminut tosi hyvin. Materiaaliltaan miellyttävämpää kuin Ticket, mutta ominaisuudet samat. Harmittavasti jäi nyt pieneksi, joten kevääksi pitää keksiä vanhemmalle pojalle uusi puku. Saatavuus vaan on haaste Ver de terren kanssa. Taitaa olle Pompii ainoa, joka myy...? Tai sieltä ainakin meille on ostettu.

Vierailija
15/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä olin kuulevinani lastenvaateliikkeessä, että Reimalta tulisi lilaa. En todellakaan mene vannomaan, mutta se jäi mieleen, koska lila olisi mielestäni kivaa vaihtelua.

Vierailija
16/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyttöNukke72:

ja mulla pursuu jo korvista ruskea ja turkoosi.. Tuo puku olis kyl kiva harmaa-vaaleansinisenä esim.

Anteeksi olenkohan ollut ihan nukuksissa kun musta se näytti harmaalta aiemmin.....

onneksi joku sentään oli hereillä:-0)

Meitä tuo ruskea alaosa ei haittaa.