Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ihana, antaa omista suklaistaan mulle ;o))

Vierailija
29.12.2007 |

Jostain syystä hän saa joka joulu huomattavasti enemmän konvehteja kuin minä, ja minä syön ne vähäisetkin hetimiten.. Mies sitten antaa omistaan mulle. Nam.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin muuten vain kerrankin hehkuttaa tänne. Ja heti takerrutte pikkuseikkoihin.. olisi tietysti pitänyt arvata.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sattuu tekemään mieli. Hassua ajatella että mieheni " antaisi" minulle suklaitaan :) Meillä ei jaeta muita kuin tiskivuoroja :)

Vierailija
4/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nyt ollut kyse miehen ihanuudesta, vaan niistä suklaista! Nehän ne jutun pointti oli.

Vierailija
5/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostellut kaikenlaisia erikoisuuksia mistä erityisesti pidän, vaikka päärynäomenoita. Tulee kiva olo kun on ajatellut mua ostoksissaan. Muuten ei paljon lahjoja ostele..

Vierailija
7/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostellut kaikenlaisia erikoisuuksia mistä erityisesti pidän, vaikka päärynäomenoita. Tulee kiva olo kun on ajatellut mua ostoksissaan. Muuten ei paljon lahjoja ostele..

Vierailija
8/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva, ettei se sun mies niin kovin ihana olekaan, sitä ihmiset tässä varmastikin " vinoilee" .

Tai siis kun moni varmaan kokee että normaaliin toimivaan parisuhteeseen aivan automaattisesti kuuluu se että kaikki jaetaan, ilot, surut, rahat ja konvehdit.

Että sillä ei tarttisi hehkuttaa, kun se on arkea ja tavallista. Toinen huomioidaan kaikessa, omasta annetaan toiselle jos kaikki ei periaatteessa jo muutenkin ole yhteistä. Se on sitä rakkautta arjessa.

Vierailija
9/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitääkin. Mutta ehkä tuo suklaan jakaminen on sellainen asia, jonka hehkuttaminen pistää huvittamaan :)

Siis hyvässä mielessä.

Vierailija
10/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne olisi yhteisiä niin eipä mies niitä ehtisi paljon syömäänkään, suklaita siis. Toki nyt yhteisiäkin konvehtirasioita on saatu ja näin, mutta myös omia ja pääasiassa molemmat on saaneet omia paketteja, muutaman yhteisen.

ap

Vierailija
11/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi