Mun mies on ihana, antaa omista suklaistaan mulle ;o))
Jostain syystä hän saa joka joulu huomattavasti enemmän konvehteja kuin minä, ja minä syön ne vähäisetkin hetimiten.. Mies sitten antaa omistaan mulle. Nam.
Kommentit (11)
Halusin muuten vain kerrankin hehkuttaa tänne. Ja heti takerrutte pikkuseikkoihin.. olisi tietysti pitänyt arvata.
ap
kun sattuu tekemään mieli. Hassua ajatella että mieheni " antaisi" minulle suklaitaan :) Meillä ei jaeta muita kuin tiskivuoroja :)
Eihän tässä nyt ollut kyse miehen ihanuudesta, vaan niistä suklaista! Nehän ne jutun pointti oli.
on ostellut kaikenlaisia erikoisuuksia mistä erityisesti pidän, vaikka päärynäomenoita. Tulee kiva olo kun on ajatellut mua ostoksissaan. Muuten ei paljon lahjoja ostele..
on ostellut kaikenlaisia erikoisuuksia mistä erityisesti pidän, vaikka päärynäomenoita. Tulee kiva olo kun on ajatellut mua ostoksissaan. Muuten ei paljon lahjoja ostele..
kuva, ettei se sun mies niin kovin ihana olekaan, sitä ihmiset tässä varmastikin " vinoilee" .
Tai siis kun moni varmaan kokee että normaaliin toimivaan parisuhteeseen aivan automaattisesti kuuluu se että kaikki jaetaan, ilot, surut, rahat ja konvehdit.
Että sillä ei tarttisi hehkuttaa, kun se on arkea ja tavallista. Toinen huomioidaan kaikessa, omasta annetaan toiselle jos kaikki ei periaatteessa jo muutenkin ole yhteistä. Se on sitä rakkautta arjessa.
Ja pitääkin. Mutta ehkä tuo suklaan jakaminen on sellainen asia, jonka hehkuttaminen pistää huvittamaan :)
Siis hyvässä mielessä.
Ja jos ne olisi yhteisiä niin eipä mies niitä ehtisi paljon syömäänkään, suklaita siis. Toki nyt yhteisiäkin konvehtirasioita on saatu ja näin, mutta myös omia ja pääasiassa molemmat on saaneet omia paketteja, muutaman yhteisen.
ap
ap