Apteekin oma raskaustesti
Hei kaikki!
Minulla on 4 kk vanha vauva, ja emme ole käyttäneet ehkäisyä synnytyksen jälkeen. Haluaisin kysyä, onko Apteekin omassa testissä viivan paikkaa?
Kommentit (25)
Eli huomiseen joudun odottelee.harmi, jos niihin tulee sitten jotain viivanpapkkoja, sit ärsyttää! Kiitos peukutuksista, tuun sit heti kertoo!
mulla se ainakin oli plussa=)seuraavana päivänä selvempi ja sit oli kolmas testi jo ihan kunnon plussa=)
hjo ja masun asuttaja 4+1
Ja sain tulokseksi negan. Ja viivanpaikan... Olin just kyllä käynyt vessasssa, mutta en silti enää elättele toiveita, nyt olis pitänyt kyllä jo näkyä kunnon viiva kun se Apteekin haamu tuli jo viikko sitten. No, mutta on nyt paremmin aikaa ja voimia nauttia esikoisesta!
Kyllä mulla, kun testi on ollu nega, niin siihen on toisinaan se viivanpaikkakin tullut.... ja siis todellakaan en ole ollu raskaana!!! Kunhan olen huvikseni niitä joskus tehnyt kun olo on ollut todella kummallinen... (ja outo olo onkin sitten lopulta johtunut jostain aivan muusta kuin raskaudesta ;))
Mun mielestä jotenkin epäluotettava testi. Tai ainakin hämäävä. Mutta itse en ainakaan viivanpaikkaa pitäisi minkäänlaisena toiveena plussasta koska on monia testejä, joihin niitä nyt vaan sattuu tulemaan (väittävät valmistajat sitten mitä tahansa).
Siisi siinä Apteekin Omassako ei sitten ole sitä viivanpaikkaa? Eli jos on nega niin siihen ei tule mitään viivaa?? EI sellaista harmaatakaan? Mä nimittäin tein tänään kyseisen testin ja ei siinä mitään värillistä viivaa ole, mutta sellainen väritön viiva kyllä! Ja sekin taisi tulla siihen aika paljon testiajan ulkopuolella... :/
Just tuossa luin aiempaa pinoa kyseisestä testistä ja siellä oltiin kovasti sitä mieltä että Apteekin omassa on viivanpaikka!!
Mutta jos kerta valmistaja oli niin sanonut että viiva kuin viiva on positiivinen ja vaikka tulisi myöhemminki, niin... =) Ehkä vähän hymyilyttää, mutta en todellakaan uskalla luottaa tuohon mun testin värittömään viivaan!!
Help!! ;)