Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulen, että viiltelijöiltä puuttuu äidin (ja ehkä isänkin) antama hyväksyvä rakkaus.

Vierailija
29.12.2007 |

Mikään muu ei pakota tuhoamaan omaa ihanaa vartaloa. Minulla ei olisi niin vaikeaa voinut ollakaan, että olisin tuhonnut omaa kehoani, mutta minua ja vartaloani onkin aina kehuttu ja rakastettu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin ihan rakastavien vanhempien lapsi, mutta toisaalta en ole kyllä koskaan kokenut olevani " tarpeeksi hyvä" , vaikka vanhemmat ovatkin kehuneet. Aina olen ollut helposti ahdistuva, niin pienestä saakka kuin muistan. Itseäni tuhoan muutenkin, kuin viiltämällä, ja kroppani on kaikkea muuta kuin ihana...

Vierailija
2/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin olen miettinyt paljonkin, mikä sai silloin viiltelemään.

Uskon että äidin ja isän huomiolta paitsi jääminen vaikutti noin(kin).

Sain elää vapaasti, vaikka kaipasin läheisyyttä ja huomioimista.

Itse en koskaan antaisi omien lasteni jäädä sillä tavoin yksin ilman vanhemman tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse voisi kuvitella viilteleväni kehoani, täytyy tuntua käsittämättömän pahalta että voi itseään vahingoittaa sillä tavoin. Pari perheenjäsentäni viiltelee/on viillellyt.

Vierailija
4/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyksi sanoo, että rankaisee itseään. :( Rakkautta ja hellyyttä vailla hän ei ole koskaan joutunut olemaan. Maailma ei aina toimi niin yksiselitteisesti.

Vierailija
5/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelin itseäni teininä, koska fyysinen kipu auttoi unohtamaan henkisen kivun. En vaan osannut olla tarpeeksi kova ja kyyninen tähän maailmaan ja vieläkin vasta opettelen.

Vierailija
6/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viiltelin itseäni teininä, koska fyysinen kipu auttoi unohtamaan henkisen kivun. En vaan osannut olla tarpeeksi kova ja kyyninen tähän maailmaan ja vieläkin vasta opettelen.

enkä voisi edes kuvitella.

Vierailija
7/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kaverit ja minäkin viilleltiin kännipäissämme käsiämme, kun poikaystävä jätti tms.

Kaveripiiriin kuului ihan erilaisista perheistä olevia tyyppejä joten toi sun logiikka ei ole ihan bulletproof

Vierailija
8/8 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa ei vikaa,olivat aina kannustavia ja ihania. Piilotin arpia pitkien hihojen ja hanskojen alla. Kaveriporukan kanssa istuimme piirissä ja viilsimme käsiä ja jalkoja samalla veitsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme