Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minusta on ihanaa

Vierailija
20.12.2007 |

Kun huomenna alkaa meidän Joulu

- miehellä lomaa reilusti yli viikko, saadaan isukki kotiin!! Ollut jotenkin niin kiire että olen jo kauan odottanut tätä breikkiä. Ei herätyskelloa aamulla, ei äkäisiä lapsia kun kiire joka paikkaan. Saan joka aamu rauhassa herätä halien miestäni ja lapsiani, illalla siemailla punkkua nauttien ihanasta päivästä jonka juuri vietin perheeni, ystävieni ja sukulaisten kera. Syödä hyvin monta päivää. nauttia kynttilöistä ja glögintuoksusta, lasten tekemistä hassun muotoisista pipareista ja mun tekemistä hassun näköisistä tortuista;) Leikkiä lasten kanssa ilman kiirettä tai ahdistusta että miten jaksetaan aamulla herätä. Olla pyjamat päällä vaikka päivällä kello kahteen, siis olla vaan!

Elää toisinsanoen pellossa 10 päivää ilman normaaleja rutiineja.

Ihanaa. En halua joululahjaksi itse mitään muuta kun edellä mainitun. ( ja sen ettei tiskikone hajoa;)

hymy ja halaus kaikille. Laitoin just joululaulut soimaan ja glögimehua hellalle. hmm.. I love joulu!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pistän vielä paremmaks tai pahemmaks, sillä pari viikkoa tuon ihanuuden jälkeen jatkuu meillä vielä ihanuus koska meille tulee vauva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi