Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksista?

Vierailija
29.12.2007 |

Mistä tietää milloin supistelee niin että pitää sairaalaan lähteä?

Muutenhan odottelisin ihan rauhassa näiden supistusteni kanssa niin kauan kunnes ei kotona enää voi olla mutta kun nyt on vasta menossa 34. viikko eli ei ihan vielä saisi syntyä..

Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu pari tuntia ja säännöllisinä, niin kannattaa soittaa äitipolille. Voivat haluta että tulet näytille

Vierailija
2/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisempia synnytyksiä ei ole, joten ei siis ennen aikaisia synnytyksiäkään. :) Senkin takia oma olo on aika epävarma asian suhteen..

Ajattelinkin tässä nyt ihan rauhassa oleilla vain ja soittaa sitten jos tilanne tästä johonkin etenee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pari isoa lasia vettä, sekin voi jo auttaa

Vierailija
4/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole pitkä matka sairaalaan niin ei oo kova kiire.

Joskus sanoivat mulle synnytysreenauksessa että välillä käännyttävät sairaalasta semmosia tätejä omaan sairaalaan joilla on synnytys alkanut mutta asialla ei ole mikään kiire; tätä voi olla läpsiveden meno tai harvat supparit jne.

Supistus on säännöllinen jos tulee uusi 10 minuutin päästä. Ja näitä pitää tulla monta peräkkäin. Yksi yli 10 minsaa odottava supistus nollaa säännöllisyyden.

Kipeys on sitten asia johon ei auttais sanoa mitään. Toisilla kipukynnys on isompi kuin toisilla. Mutta sekin sitten kannattaa muistaa että vaikka tatuoinnit ei tunnu missään, voi synnytyskivut olla liikaa..

Omista raskauksista voin sanoa että kipeitä suppareita tuli viikonlopun yli, mutta vasta OIKEAT supparit tuli potenssilla miljoona vasta kun synnytys oikeesti alkoi seuraavalla viikolla.

Noita synnytykseen reenaavia suppareita voi tulla useampi viikko. Ja kohtu reenaa koko raskauden..

Joskus oon kuullu semmosen vinkin, että jos kirjotat koneella että onko tää nyt oikea suppari -se ei ole, koska et olisi siinä kirjoittamassa! Sen huomaa. TOSIN, voit kuulua siihen porukkaan joka ei edes huomaa synnytyksen alkaneen, mutta aika epätodennäköistä esikoisen saajalta.

Vierailija
5/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikilla muilla supistelee paitsi mulla, ja mulla olis jo aikakin..ÄÄH PUUH. Soita synnärille, parempi tsekata kun katua. Ne saattaa olla tympeitä mutta älä välitä, sinne tulee paljon soittoja!

j..ään siis odottelemaan minäkin..

Vierailija
6/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan senkin takia, ettei tähän mennessä ole ollut merkin merkkiä liittyen siihen että pikkuinen syntyisi ennen aikojaan..

Kiitos kaikille vastauksista.

Ehkä tällä kertaa ei kyseessä sitten ole vielä synnytyssupistukset, koska eivät ole sen jälkeen yhtään vahvistuneet/tiheentyneet. Ehkäpä kohtu vaan harjottelee.. :)

Matkaa sairaalaan on. 7km, joten ei todella tarvitse matkasta murehtia. =)