Miksi hyvännäköiset miehet ottavat naisia, jotka
a) ovat puolta isompia kuin he itse
b) eivät pidä itsestään huolta
c) ovat pirttihirmuja ja alistavia
Kyllä suomalaiset naiset on niin kovia ja ei-naisellisia, että en yhtään ihmettele miehiä, jotka hakevat vaimon Aasiasta tai Venäjältä :)
Tsori tytsyt, naisen täytyy näyttää naiselta!
Kommentit (21)
mieluummin sen ei-niin-kauniin, mutta sisältä kauniin ihmisen kuin sen peilin kanssa seurustelevan hemaisevan lyylin, jolla ei sitten muuta tarjottavaa olekaan kuin ulkonäkö?! Voisivatko miehet olla niin fiksuja?
Onnellisuus ei ole vain kauniit kasvot, kaunis vartalo. Jos ei ole pään sisällä muuta kuin hiusten juuristo, niin ei ole kehuttavaa.
Meinaatko tosissasi, että kauniit naiset ovat luonteeltaan jalostuneempia? Empiirinen tutkimukseni osoittaa ihan muuta...
kyselet? Kun seuraavan kerran näet epäsuhdan parin, mene rohkeasti kysymään miksi he ovat yhdessä ;)
Tunnen myös useita ja pitävät perheestään, lapsista ja miehestä hyvää huolta ja ehtivät vielä sivussa pitämään itsestäänkin. Kyllä saa mies olla ylpeä kun usean lapsen vaimon perään katselee kaikenikäiset kollit. ap
Halusin vahvan ja perhettä arvostavan miehen, joka pitää huolen minusta naisena ja rakastaa lapsiaan yli kaiken. Löysinkin, mutten Suomesta! ap
tehän olette täällä tunnetusti ahdasmielisiä ;) ap
mitä ahdasmielistä kirjoituksissani on? Kerroin vain oman mielipiteeni ja en siinä mitenkään ollut suvaitsematon. Ihmettelen aina ihmisten ilmoilla ollessani, kuinka jotkut naiset näyttävät ihan norsuilta, antavat itsensä lihoa yli äyräiden, kiukkuavat lapsilleen ja juoksuttavat miestään, kuin jotain palvelijaa. Jos nainen käyttäytyy kuin nainen ja antaa miehenkin olla mies, niin lyön vaikka vetoa että paremmin menisi!
En ole Aasiasta vaan Suomesta.
ap:lla on pointtia, tsekatkaa vaikka thaiklupi piste fi
itseä kyllä risoo, että pitäisi ruveta miehelle palvelijaksi.
Eiköhän se ole keskinäinen kunnioitus jonka pitäisi ratkaista ?
sorsimat pölöt. Mun mieheni on mulumulu heimosta. Afrikasta. Kunnioittaa naisia yli kaiken. Muitakin kuin minua. Mieheni nimi on Mahamuta Guliguli...
En anna itseni paisua, kuntoilen säännöllisesti, laitan itseni PERUShyvännäköiseksi, en siis ala päivittäin meikkailemaan, mutta katson etten ole myöskään mikään harakanpesä. Ennenkaikkea pidän hygieniastani huolta! Joten löytyy niitäkin jotka panostavat! Kuin niitäkin jotka ovat niin kulahtaneen näköisiä ihan ihmisten ilmoillakin!
vaan oikea heimopäällikkö! Sinne muutamme, kun seitsemäs lapsi syntyy. Guliguli ainakin rakastaa reheviä naisia. DD tisuleita ja rehevää pyllykkää.
Tarkoittanee että juttusi oli vain sinusta itsestäsi hauska, ei muista. Se sun eka juttusi oli ok ja naurahdin muttei tuo toinen. Jatka vielä kerran sitä :D
(ap taas) mulla on aikaa koneella, kun Guliguli lähti karhustamaan lähimetsään..Lapsetkin nukkuvat, pikku tiipiissään..
EIKÖ TEIDÄN PÄÄHÄN MAHDU KUIN NE SUOMILÖSSYKÄT RAIMOTOSSUISSAAN MITÄH????
Siellä on sentään yhteishenki. Eikä kadehdita toisen omaa...Tsauh teille raimotossujen orjat
Just tuollasta juntti-meininkiä. Nyt vaan sattui olemaan puhe MEISTÄ NAISISTA eikä mun tai kenenkään muun miehestä..
Mieheni ei ole myöskään afrikkalainen. Turhaa arvailette, en kerro :)
Menjen nyt Gulugulilta suihin ottamaan:) Tsaudivoude raimotossut
Vaikee kirjottaa ku on Guligulin muna suussa..t AP
Hävettäs enemmän enemmän jos eläis suomimiehen kanssa...nehän niitä tohveleita käyttää. Guliguli on raavas mies! Varvastossut talvihangessakin! Se on se kulttuuri you know! (AP)
Usimmat parit ovat samanlaisia pötköjä, mies ja vaimo.
Ja sitten on taas näitä karmeita papparaisia joilla upea edustusvaimo.