Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko prisman tikku r-testissä viivan paikka ???

29.12.2007 |

Yleensä oon testaillut tolla acon 10 , mutta nyt en oo saanut tilausta läpi ja ostin prismasta sen tikku raskaustestin, jossa on paketissa 2 ....

ajan sisään tuli sellainen , no en tiedä onko mitään mutta nyt kuivuttua on siinä selkeä raja , ehkä viiva , ehkä paikka , piss ehti olla rakossa vaan n. 2 tuntia ennen testausta , kun aamu oli jo mennyt ... aamulla koitin ovistestiä ja sain siihen myös ovis plussan , joka muuttui kuivuttua niin että testiviiva oli vaaleampi , toista reunaa lukuunottamatta ,joka jäi todella tummaksi .. oon koittanut joskus aikaisemmin prisman testiä , mutta en oo saanut ees viivan paikkaa ja nyt sain viivan paikan tms....

oviksesta n. 8-10 päivää ...

n.1979

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä muista saaneeni viivanpaikkaa... Ehkä joka testistä saa viivanpaikan aikaiseksi jos hyvällä mielikuvituksella kirkasta valoa vasten tihrustaa! Toivotaan, että sulla olis kuitenkin haamu...

Vierailija
2/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen niillä joskus saanu viivanpaikkoja..just kuivuttua!liuskatestiin en enää ikinä sorru!!!aina ne on näyttäneet mitä sattuu ja jättäneet tulkinnan varaa..!apteekin oma on musta ollu kautta aikojen paras=)!siinä ei ole viivan paikkaa,eli ei jätä varaa omalle tulkinnalle.ite eilen testasin sillä haamun ja nyt tänään vahvemman,edelleen kuitenkin haaleahkon plussan!!=)!kp on 27/26-30...

onnea yritykseen!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tuo viiva olla vain kuivumisen aiheuttama viivan paikka .. :(

Tein clearbluen tunnin rakossa olleesta pisusta , eikä siihen tullut mitään ..... :( Tai no siihenkin tulee aina piiiitkä ajan päästä viiva ,mutta siis ei sallituissa rajoissa edes viivan paikkaa...

Montako päivää tikutetusta tai limasta todetusta oviksesta teillä on alkaneet vuoto ????

eka clomi kuuri ja mietin koska vuotojen pitäise edes alkaa , jos ovat alkaakseen .. ????

n.1979

Vierailija
4/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie sain aconilla haamun tänään 3 tunnin iltapissistä..sellainen kasetti acon mitä apteekeista saa..

viiva on selkeesti nähtävissä myös hämärässä, ja samanvärinen kun kontrolli viiva, muttei niin tumma todellakaan...

viiva tuli siihen vasta testiajan jo mentyä, että en usko raskaana olooni :( vaikka oireita on ja VOISIN olla. Ennen en ole millään testillä viivanpaikkaa saanut, en ees aconin liuskatesteillä..

mietin että voiko testeissä olla viivanpaikka ja miksi se tulee näkyviin? toiset valmistajat sanoo, ettei ole olemassa viivanpaikkaa ja väriä ei tule, ei minkään sorttista, jos ei pissassa Hcg:tä ole...ei ennemmin eikä myöhemmin... huoh!

Vierailija
5/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä tuli apteekin omaan viivanpaikka 2. päivää menkkojen poisjäännin jälkeen.aattelin että on nega ja sit joku muukin täälä palstalla oli saanu viivanpaikan ja kaikki onnitteli että kyllä se on plussa. että siihen ei tuu viivan paikkaa ees jos on nega.(kokenut myös sen). sitten seuraavana päivänä tuli selkeä viiva sellaisella kun early detector.