Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoista toivotaan

23.07.2006 |

Hei!

Olen 27v, uusi täällä, ja esikoista tässä kovasti yritetään. Pillerit jätetty pois jo 04/05 ja toivo alkaa jo pikkuhiljaa hiipua... Pettymyksiä tulee vaan koko ajan.

Nyt vähän helpottaa ku on tullu lueskeltua näitä juttuja täällä ja huomaa että kohtalotovereita on paljon ja niitä plussiakin on tullu kauankin yrittäneille.

Itse varasin lekuriajan ja koitan pysyä positiivisena. Mies onneksi jaksaa piristää aina kun on vaikeinta.

-ninnuli1-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepas mukaan tuonne Ensikoihin! Siellä me kaikki kuumeillaan ensimmäistä!

Vierailija
2/2 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa kertoa omaa tarinaani - olen samanikäinen kuin sinä, ja esikoisen yritys myös meilä aloitettu 04/05.

Minä kävin asian tiimoilta gynellä kesäkuun alkupuolella. Minulla päällisin puolin kaikki ok, viime viikolla kävin verikokeissa (jotain hormooneja tutkivat, tulos ensi viikolla), sit edessä vielä aukiolotutkimus ja ultra. Mies kävi kesäkuussa simppatestissä ja tulos oli, että nopeasti ja suoraan eteneviä siittiöitä 0%, mikä voi " jossain määrin vaikuttaa hedelmällisyysennusteeseen" . Jos minulta ei vikaa löydy niin meillä hoitona inseminaatio.

Silti jaksan joka kuussa toivoa ja jännätä, että josko olisin raskaana. Ja pettyäkin, mutta kai siihenkin vähän turtuu, ehkä ne toiveet ei oikeesti nouse niin korkealle, kuin silloin yrityksen alussa... Pääsääntöisesti positiivisella mielellä kuitenkin ja uskon että se plussa ja vauva meillekin tulee, jos ei luomusti niin sitten avitettuna. :)

Varmasti hyvä, että varasit lääkäriajan. Saapahan tiedon missä mennään, ja esim. inseminaatiotahan voi käyttää hoitomuotona, vaikka kaikki oliskin ok.

Kaikkea hyvää ja pikaista ++++

amalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla