Onko pidemmät naiset ns väljempiä, siis suhteessa isommat vehkeet.
Vai voivatko olla pikkapilluisia. Kuten luullaan että pitkillä miehillä on isommat pallit.
Kommentit (9)
Jo Irwin lauloi, että mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat. Laulussa tarkoitettiin varmaankin keppiä, eikä munia. Lihavilla miehillähän jää tunnetusti vähemmän vartta näkyviin kuin laihoilla.
Asiaan: todennäköisesti synnyttänyt nainen on väljempi kuin pitkä tai lyhyt.
M30
Vierailija:
Vai voivatko olla pikkapilluisia. Kuten luullaan että pitkillä miehillä on isommat pallit.
pitääkö paikkansa. Saanut pientä ja hoikkaa ja monella samanmoinen kuin pitkilläkin, joillakin hoikilla todella iso (väljä) ei ole naisen kokoon katsomista minkälainen värkki on. Jos hoika ei tee mitään paikoilleen niin lihakset ne sielläkin löystyy. Monelle nyky nuorelle tamanomaista. Jo nuorena väljä.
Kerran olin 178 cm pitkän naisen kanssa ja pillu oli todella tiukka! On vielä kolmen lapsen äiti, mutta sattui aivan tosissaan työnnellä! Nainen kyllä huusi ja suorastaan vapisi panon jälkeen....! Minulle kokemus ei ollut kovin mukava....
m33 170 cm
Olisko paremminkin kuiva kuin santapaperi...
Vierailija:
sattui aivan tosissaan työnnellä! Nainen kyllä huusi ja suorastaan vapisi panon jälkeen....! Minulle kokemus ei ollut kovin mukava....m33 170 cm
Muijani on 173cm pitkä. Aiemmat naiseni olleet 160-170cm pitkiä. Kaikilla on ollut tiukkuudeltaan aika samantuntuinen pillu. Nykyisellä muijallani kuitenkin ehkä kaikista syvin pillu (noin 15cm).
Nykyinen on alle 170 ja sen emätin on todella syvä. Onneksi, sillä oma kalu on pitkähkö joten voin kerrankin rakastella mieleni mukaan eikä toiseen satu ollenkaan.
Eka exä oli 175 pitkä ja hänen emätin oli aivan liian lyhyt ja tiukka. Rakastelu oli vaikeaa jos onnistui ollenkaan.
Hänen pillu kuitenkin erityisen tiukka kahden synnytyksen jälkeenkin.
Vaimo käyttää säännöllisesti geishakuulia treenin (ja muutenkin tottunut) takia. Tämän tavan hän opetteli jo ensimmäisen raskauden aikana.
Tuo miesten koko on jo niin kliseinen ja vanhaksi käynyt myytti että olisi jo aika alkaa heittämään vastaavaa naisista. Siis kaikki pitkät tai muuten isokokoiset naiset on tietysti isoja myös " sieltä" ja kaikki pieni kokoiset on pieniä myös " sieltä" , eikö niin, kyllähän se näin menee ;)