Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän perheessä käytetään rahaa raketteihin ja paukkuihin ?

Vierailija
29.12.2007 |

Meillä noin kymmenen euroa, jos ei mies mene ostamaan lisää. Aiemmin on ostettu enemmänkin, koska olemme olleet mökillä, eikä sinne näy paljon ilotulituksia, mutta nyt ei välttämättä olisi tarvinut ollenkaan, kun raketteja näkee kaupungissa muutenkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseksi ostetaan isompia ehkä noin 20-30 ekellä, en tiedä vielä tarkkaan

Vierailija
2/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaalle ammutaan tonneittain jätettä. Ei se ole mikään MUST elämässä, ilman rakettienkin kattelua voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käytetä yhtään rahaa. Kaupungissa ihmiset ampuvat täysin vastuuttomasti raketteja pitkin poikin ja seuraavana päivänä pihat ja puistot ovat täynnä rakettiroskaa. Mua suorastaan ihmetyttää, että ei ole enempää onnettomuuksia. Enkä siis puhu mistään kännisistä teineistä, vaan ilmeisen vastuullisista perheenisistä, jotka suuntaavat raketin vain omalta pihalta poispäin rivari- ja omakotitaloalueilla.

Meillä on ainakin helppo perustella toistaiseksi sillä, että vaikka naapurit saattavatkin olla vastuuttomia, niin meidän ei tarvitse olla.

Sitä paitsi raketit on mun mielestä tajuttoman kalliita. Täällä aina kaikki valittaa kun on vähän rahaa ja silti on varaa ostaa jotain noinkin turhaa. Katseltiin just aamulla Hesarista noita rakettimainoksia ja jollain viidelläkympillä saa 5-6 rakettia.

Vierailija
4/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 16e raketteihin. Muutama tossa paketissa on. Ei ne ehkä ole mitään superhybermegaraketteja, mutta eiköhän ne 4v:lle ja 1,5v:lle kelpaa :-)

Vierailija
5/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raketteja ja muita paukkuja 100 eurolla=( " ne miehet"

Vierailija
6/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi pelkää paukkuja ihan suunnattomasti, nytkin niitä on jo viikko paukuteltu, ensin edellisvuoden jämät ja nyt uusia. Vastuuttomat vanhemmat antaa lapsilleen ne ennen aattoa ja pelokkaat lapset ja eläimet joutuvat ahdinkoon jo päiviä ennen varsinaista rumbaa. Perseestä. Eikä niitä raketteja saisi edes luovuttaa alle 18-vuotiaalle. Lapset/nuoret/teinit eivät edes osaa ottaa muita huomioon rakettikäyttäytymisellään. Eikä alkoholi ja raketit taas kuulu yhtään yhteen. Ja se roskan määrä..

Meillä ei ollut penskana kuin kerran raketteja. Oli isoja ja hienoja ja iskä ampui, lapset kattoi. Mä kyllä huitelin yksinäni kavereiden kanssa katsomassa paukkuja. Pari kertaa ambulanssiakin soiteltiin, oli pahan näköistä, kun käsi räjähtänyt, naama mustana, ihmiset tajuttomana..

Mä annan mun rakettieurot mieluummin johonkin keräykseen.

Vierailija
7/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raketeita ostetaan kerran vuodessa.

Vierailija
8/28 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistattehan että lapset ei saa ampua niitä pieniäkään paukkuja ilman aikuisen läsnäoloa.

Vierailija
9/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pelkää paukkuja ja ruudin hajua.

Alaikäiset eivät saa ampua raketteja, katsoa niitä saa ilmaiseksikin.

Vierailija
10/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raketteja ei ostettu yhtään, mutta murkkuikäiselle pojalle kaikenlaisia pommeja ja pikku patoja

Vierailija
11/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kyllä katsoamssa ilotulitusta.

Vierailija
12/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miten paljon eläimet kärsivät ilotulitteista, joten ei yhtään kiinnosta olla mukana kidutuksessa.

Vierailija
13/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen sen verran on nyt mennyt ja menee vielä varmaan joku satanen

Vierailija
14/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä tykkää ampua ja lapset ja minä tykätään katsella...

kyläilemään tulevat perheet tuovat vielä omat pussukkansa, joten paukuteltavaa kyllä riittää!!!

lapsia 6kpl, iältään 3-10v...

Vierailija
15/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu on niin pieni, ettei paukuttelu tule kysymykseenkään vielä muutamaan vuoteen.

Minä ja mies taas emme ole innostuneita lainkaan. Emme muutenkaan järin juhlista uutta vuotta.

Vierailija
16/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapsi saa tähtisadetikut

Vierailija
17/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Katajanokalla, maksettu jo ihan tarpeeksi....

Vierailija
18/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä ilmaston muutokseen tulee, niin yhdellä illalla vuodessa ei ole mitään merkitystä jos muuten elettäis ihmisiksi.

Vierailija
19/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvitse kun asun ihan Kauppatorin vieressä.

t. toinen skattalainen

Vierailija
20/28 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se periaate pysyy. Me emme rahoita räjähdystuotteita.