Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä päätin juuri että kerron ystäväni miehelle että häntä petetään...

Vierailija
29.12.2007 |

Ystävä on raskaana, mutta rakastajalla epäilys isästä... Oma mies ei luonnollisestikaan tiedä mitään.

Tuomitsetko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa onkin joku sekopää joka on kuvitellut koko seksisuhteen

olet surkea ystävä

Vierailija
2/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ystäväni" onkin entinen ystävä, syitä en ala erittelemään sen tarkemmin...

Minulla on myös syyni siihen, että uskon rakastajaa ennemmin kuin entistä ystävääni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tässä tapauksessa, jos suomalaisille vanhemmille syntyy tumma lapsi, niin isä ehkä vaatisi isyystestiä

Vierailija
4/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo eniten sinusta, ei " ystävästäsi" .

Vierailija
5/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä romanssissa on kuitenkin suunnitelmana ero. Rakastaja on huonotuloisempi...

ap

Vierailija
6/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua petettäisiin.

Vierailija
7/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kuitenkaan oo sun asia. Mun mielipide, sori...

Vierailija
8/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä vituttaa kun yks kaveri ei kerro, että serkkunsa mies pettää. ihme touhua...

Vierailija
9/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sitä mieltä, ettei miehen pidä saada tietää että hänen lapsensa onkin jonkun muun?????

ap

Vierailija
10/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. --itse puhuisin kyllä asiasta ystävän kanssa, en miehen. En tiedä minkälaista ystävyyttä on puhua sellaisia asioita hänen miehelleen (mitkä eivät moraalisesti oikein olisikaan) joissa hän on voinut sinuun luottaa??

Juu no puhun kokemuksella en ehkä järjellä..omat .todelliset ystävät voivat tehdä mitä vaan ja varmasti yritän auttaa enkä ainakaan puukota selkään.

Vaikeaa uskon, voimia kuitenkin sulle mitä teetkin. Ei ollut tarkoitus provosoida!

Vierailija
11/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja kuitenkin kertoo että heillä on ollut tiivis seksisuhde ja nyt kun raskaus on paljastunut niin hän itse miettii paljon että entä jos hän onkin lapsen isä... Tämä rakastaja haluaa kovasti itse isäksi eikä hänellä ole ennestään lapsia kuin ei aviomiehelläkään... " ystävällä" tosin on vaikkei poikien isä olekaan tietääkseen

ap

Vierailija
12/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään ole ystäväsi, jos tunnet suurempaa lojaaliutta hänen miestään kohtaan kuin häntä kohtaan.

Ystävät ei levittele toistensa salaisuuksia, eikä mene puhumaan selän takana miehelle.

Ystävä voi sen sijaan sanoa ystävälleen, ettei hyväksy tämän tekoja, ja päättää ystävyyden.

Mutta mielestäni sinulla ei ole mitään oikeutta mennä puhumaan tästä asiasta ystäväsi miehelle, mikä poliisi tai ylijumala sinä muka olet?

Vierailija
13/13 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän omassa elämässä tapahdu tarpeeksi? Mä pidän omat ja toisten asiat erillään.