Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
16 päivää ja lähdmme etelän lämpöön, en jaksa odottaa
Kommentit (5)
Ootkos sää mun mies vai mitä? Mekin lähdemme 16 tai 15 päivän päästä, miten sen laskee. :) Espanjan suuntaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mielestäni on jotenkin junttia ja rahvaanomaista lähteä suomen lyhyestä kesästä aurinkolomalle .... talvi ja syksy ovat eri asia
Toivottavasti teillä parempi tuuri.
jos teillä sellainen mahdollisuus on. Meillä ei miehellä ole syyslomaa ollenkaan eikä oikeastaan talvilomaakaan. Sen sijaan kesälomaa on 5 viikkoa, joten matkustamme silloin. Juhannuksena minäkin haluan olla omalla mökillä. Muu kesä on aian sama, kunhan on kivaa.
mielestäni on jotenkin junttia ja rahvaanomaista lähteä suomen lyhyestä kesästä aurinkolomalle .... talvi ja syksy ovat eri asia
Alue: Aihe vapaa
Perunat ovat silloin kypsiä ja menen niitä pihalle syömään aurinkoon.
Tuskin maltan odottaa!!