Arvioikaa seuraavaa työhakemusta, kiitos.
Tässä siis työhakemukseni ja olen korvannut ne seikat, joista minut helpoiten tunnistaa x-merkillä. Toivottavasti kirjeestä saisi kuitenkin niin paljon selvää, että antaisitte sille arvioinnin ja minkälaisen mielikuvan minusta sen perusteella saa
Viitaten työpaikkailmoitukseen x internet-sivuilla, x, x kaupunki.
Olen 28-vuotias x AMK. Valmistuin x x joulukuussa 2000. Syvensin opintoni x. Valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt x xx ja vakinaisen toimen sain 2003 marraskuussa. Ennen vakinaistamista olin muutaman kuukauden töissä xxx. Olen perheellinen ja minulla on x lasta.
Ammattitaitoa olen pyrkinyt kasvattamaan mm. kouluttautumisen avulla ja vuonna 2003 kävinkin x ¿opinnot x Ammattikorkeakoulussa. Koulutuksessa käsiteltiin esim. x ja tunnen, että koulutuksesta on ollut minulle paljon hyötyä omassa työssäni. Tällä hetkellä opiskelen x yliopistossa ja pääaineenani on x. Päätoimisesti olen kuitenkin tällä hetkellä äitiyslomalla ja se jatkuu huhtikuulle 2008.
Työskennellessäni xx, olen saanut hyvin monenlaista työkokemusta aina x- x. Myös x ja sen puheluihin vastaaminen kuului x toimenkuvaani xx toimiessani.
x kaltainen työpaikka olisi mielestäni ihanteellinen. Olen sosiaalinen ja teen mielelläni töitä ihmisten kanssa ja uskonkin, että juuri tämän kaltainen työ olisi minulle sopiva. x-työhön kuuluu mielestäni oleellisesti se, että tietotaitojaan pitää jatkuvasti yllä ja opinkin mielelläni uutta. Toisaalta minua kiinnostaa tällaisessa x-työssä mahdollisuus hyödyntää tietotekniikkaa, esim. internetiä. On haasteellista tehdä x arviointeja puhelimitse, mutta pidän haasteista ja pyrin aina parhaaseen mahdolliseen päämäärään kuunnellen asiakasta.
Annan mielelläni itsestäni lisätietoja puhelimitse tai haastattelussa.
Kunnioittaen
xxxxx
Kommentit (8)
Vähän kuin sanoisi että haen tätä paikkaa siksi että arvelen siellä voivan työpäivän aikana surffata vauvasivuilla
se on kyllä ihan osa kyseistä työtä.
Mielestäni konkretiaa on jo siinä, että olen ollut vakituisessa työssä vuosta 2003. Ehkä en tuo sitä tarpeeksi hyvin esille?
Jotenkin napakammin sanoa asiat, kun sanot olevasi vaikkapa oppinut jotain, tee se esimerkin kanssa. Esim. Työ erityislastenhoitajana kehitti vastuullisuuttani. Kertoo enemmän kuin " olen vastuuntuntoinen" .
Vähän myös yleiseltä kuulostaa, tollaiset internetin käyttömieltymykset kertoo, että ei ole paljon enempää osaamista/mielenkiintoa/itsetuntemusta, kaikkien oletetaan olevan valmiita käyttämään internetiä, vaikka se ei olisikaan pääosassa tehtävää.
Sitten vielä rakenne, voisiko selkeyttää? Selkeästi opinnot yhteen jaksoon, kokemus yhteen jne. Esim eka jaksossa kertoisin just noi viittaukset, kuka olen, ja lyhyesti ja mahdollisimman terävästi mistä olen kiinnostunut mitä tavoittelen. Toiseen koulutus, kolmanteen kokemus, neljänteen noita vahvuuksia ja muita löpinöitä.
Trimmaa ja hio vielä vähän, voi olla pienestä kiinni että saat sanotuksi juuri ne parhaimmat vahvuudet ja puolet itsestäsi ja että annat selkeän ja " napakan" kuvan itsestäsi, joka erottuu ja jää mieleen.
Toivottavasti on apua!
Vierailija:
Tässä siis työhakemukseni ja olen korvannut ne seikat, joista minut helpoiten tunnistaa x-merkillä. Toivottavasti kirjeestä saisi kuitenkin niin paljon selvää, että antaisitte sille arvioinnin ja minkälaisen mielikuvan minusta sen perusteella saaViitaten työpaikkailmoitukseen x internet-sivuilla, x, x kaupunki.
Olen 28-vuotias x AMK. Valmistuin x x joulukuussa 2000. JATKOIN OPINTOJANI SYVENTÄVILLÄ OPINNOILLA x.Valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt x xx JA XXX. SAIN vakinaisen toimen 2003.
VAKITUISESSA TYÖPAIKASSANI TYÖSKENTELIN XX. XX ASTI, JOLLOIN JÄIN ÄITIYSLOMALLE. oLEN TÄLLÄ HETKELLÄ HOITOVAPAALLA JA SUUNNITELTU TYÖHÖN PALAAMISAIKA ON HUHTIKUU 2008.
AmmattitaitoANI OLEN KEHITTÄNYT mm. kouluttautumisen avulla ja vuonna 2003 kävinkin x ¿opinnot x Ammattikorkeakoulussa. Koulutuksessa käsiteltiin esim. x ja tunnen, että koulutuksesta on ollut minulle paljon hyötyä omassa työssäni. Tällä hetkellä opiskelen x yliopistossa ja pääaineenani on x.
Työskennellessäni xx, olen saanut hyvin monenlaista työkokemusta aina x- x. Myös x ja sen puheluihin vastaaminen kuului x toimenkuvaani xx toimiessani.
x kaltainen työpaikka olisi mielestäni ihanteellinen. Olen sosiaalinen ja teen mielelläni töitä ihmisten kanssa ja uskonkin, että juuri tämän kaltainen työ olisi minulle sopiva. x-työhön kuuluu mielestäni oleellisesti se, että tietotaitojaan pitää jatkuvasti yllä ja opinkin mielelläni uutta. Toisaalta minua kiinnostaa tällaisessa x-työssä mahdollisuus hyödyntää tietotekniikkaa, esim. internetiä. On haasteellista tehdä x arviointeja puhelimitse, mutta pidän haasteista ja pyrin aina parhaaseen mahdolliseen päämäärään kuunnellen asiakasta.
Annan mielelläni itsestäni lisätietoja puhelimitse tai haastattelussa.
Kunnioittaen
xxxxx
Kunnioittaen on vanhahtava sanonta, joka kertoo, ettei hakija ole kovin tottunut tekemään työhakemuksia.
Olen perheellinen ja minulla on x lasta?? Kaksi lausetta, joista jommankumman voisi jättää pois.
Paljon turhaa kapulakieltä, muutaman mainitakseni esim. ammattitaidon kasvattaminen kouluttautumisen avulla (vs. kouluttautumalla), tietotaitojaan = suomeksi tietotaitoaan (typerä sana, mutta menettelee työhakemuksessa, monikkoa sillä ei kuitenkaan ole). Mitä tarkoittaa parhaaseen mahdolliseen päämäärään pyrkiminen??? Olisiko paras mahdollinen lopputulos parempi sana tähän? Ja niin edelleen, tällaisia oli ainakin kymmenkunta.
Lienee myös aivan turhaa ellei jopa haitallista mainita työhakemuksessa olevansa sosiaalinen ja aivan ihanteellinen ihminen kyseiseen tehtävään, koska niin tekevät kaikki, ja aiheuttavat samalla melko varman oksennusrefleksin. Älä väitä mitään ellet voi väitettäsi perustella (esim. viihdyn tiimityössä, jota olen tehnyt jo vuodesta 2000 on parempi kuin " olen erinomaisen loistavan ihanteellinen ryhmätyöskentelijä ja pidän ihmisistä" ).
en edes työhaastattelussa. Samoin teki mieheni. Kun työpaikat oli vakinaistettu koeaikojen jälkeen, mainitsimme lapset ohimennen kahvipöydässä....
voisin palkata sut johonkin assarinhomman tai vastaavaan. En kuitenkaan juuri ylemmäs. Se vaatisi vähän lisää konkretiaa.