Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada raskausvko 37- kulumaan ajallisesti?

Vierailija
28.12.2007 |

Vinkkejä odotuksen viimeisiin viikkoihin. Alkaa tulla hulluksi ja vainoharhaiseksi ja kiukkuiseksi kun supistelee ja sattuu ja sitten taas loppuu ja sitten taas pari päivää menee ja alkaa ja loppuu.

Tulee hulluksi. Miten saitte ajan kulumaan..?? Ei jaksa kauheesti liikkuakaan enää, kaupoissa kiertely ja jonottelu ahdistaa, leffassa ei voi istua, kirjoihin ei jaksa keskittyä. Tuntuu että jokainen tunti on vuorokauden mittainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmat oli vuosi sitten samat kuin nytkin; ei liukasta vaan oikein hyvä ja kostea lenkkeilyilma. päivänä ennen synnytyksen alkamista vaihdoimme olohuoneen järjestystä ja se tapahtui viikolla 38+0.

ajattele sitä ihanaa pientä nyyttiä jonka saat muutaman viikon sisällä kotiisi!

Vierailija
2/5 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta mitään. Viimeiset päivät ovat pitkiä kun kaikennäköisiä vaivoja on, yritä ajatella positiivisesti. Yritä nukkua, muutaman kuukauden päästä kaduttaa ettet nukkunut silloin ku vielä pystyit (usko tai älä). Kirjoita päiväkirjaa tuntemuksistasi. Tapaa ystäviä. Lue. Ei ole kun muutamista päivistä kyse. Mun nuorin on 4vee jo ja kirjamerkki on jäänyt siihen sivuun missä oli kun hän syntyi eli niin paljon olen ehtinyt lukea sen jälkeen, he. Kerää voimia, valitse joku hieno cdlevy jonka haluat mukaan synnytykseen. Tee ruokaa pakastimeen. Kohta on se suuri hetki. t kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö tehdä käsitöitä - jos vaikka kutoisit vauvalle pienet peukalottomat tumput tai virkkaisit pipon?

Oisko kivoja elokuvia, joita voisit vuokrata / lainata kirjastosta ja katsella kaikessa rauhassa?

Muista ottaa päiväunet aina kun voit.

Viimeiset viikot on rasittavia, jaksamista!

Vierailija
4/5 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut että voisin tehdä ruokaa ja leipoa pakkaseen. Hyvä idea! Aloitanpa heti huomenna.

Joku oli oikeassa kun sanoi että odottavan aika on pitkä..;)

Vierailija
5/5 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin auttaa - auttoi ainakin minua - henkisesti jaksamaan, kun tiedät, että vaikka sinulla on tosi tukalaa, vauvan on sitä parempi syntyä maailmaan, mitä lähemmäs 40 viikkoa hän vielä masussasi kasvaa.

Minulla toinen lapsista syntyi viikolla 40, toinen viikolla 38. Jälkimmäinen oli pieni, hento rääpäle, jota oli vaikeampi hoitaa, paino lähti nousemaan hitaammin, ei jaksanut imeä, oli unelias... Siitä sai olla tosi huolissaan.