Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua, että olen ollut joskus 35kg hoikempi!

Vierailija
28.12.2007 |

Siis nyt 90kg ja joskus 55kg ja pituutta 165cm. mielestäni ei 2 lapsen ja lähenevän keski-iän jälkeen ole pudotettavaa kuin 20kg mutta silti on se kamala urakka. Peilistä silti kurkistaa kaunis nainen.

Valehteleeko peili vai minä?

t. sporttinen 40v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on " vain" 30kg entisiin sporttimittoihin (160/53) ja 20kg vähemmän olisi jo enemmän kuin ok...

Vierailija
2/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeenkin sain itseni vielä timmiksi 168cm, 58kg. Noh nyt muksuja on yhteensä kolem ja kiloja ei kehtaa tähän ees laittaa. Hävettää oma olemus ja hävettää miehen puolesta kun sen pitää tämmösen kanssa julkisilla paikoilla kulkea :((((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa kaarevia muotoja on, mutta läski mikä läski. ennen 4 lastani painoin 63 kg. jihaa! huoh. nyt masentaa. jos edes tuon 25 kg saisi pois, olisin ok.

Vierailija
4/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jostain saanut ihan mielettömän draivin laihtua. Nää ylikilot lähtee nyt. Lihavimmillani olin 68kg (senttejä 158), eli ei sentään kymmeniä kiloja ekstraa. Sallin itseni syödä vain 4 tunnin välein ja päätin mennä huomenna kuntosalille...

Tänään tanssin pari tuntia kotona Shakiran ja Wisin y Yandelin tahdissa, joskus kalorien polttaminen on hmm...vähemmän kamalaa ;)

Kipinän löytyminen on tärkeää ja sen jälkeen päätöksessä pysyminen...

Minä oon teininä harrastanut tanssimista ja viimeaikoina se ihana palo tanssimiseen on löytynyt uudestaan. Tsemppiä muillekin motivaation löytymiseen.

tavoitteena 50kg enempään en tyydy :)

Vierailija
5/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saisi sen toteutettuakin. omassa päässä se vika on. . .

Vierailija
6/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne päätökset tehdään kaupassa,ei kotona vasta :D Eli kun kotiin ostaa vaan light limsaa tai mehua,eikä herkkuja OLLENKAAN n 6kk niin kummasti n kilot tippuu... ja kun päättää ettei edes tee ruokaa enempää kuin mitä perhe syö niin eipä ole mistä santsata!!

Ja kun lastewn herkku tai juhlapäivinä lähettää muun (hoikan) poppoon mäkkäriin ja syö kotona kylmäsavulohi salaatin (jonka muut tuo sit) niin eipä tuu houkutuksia...

Se on aluksi tylsää,sitten palkitsevaa (varsinkin vaatekaupoissa) ja sitten jo arkea :D kaikki tää kestää n 8kk ja sit se on arkea,2-4v ja sitten se on jo elämäntapaa...

Tiukka itseään kohtaan täytyy olla ja ruokapäiväkirjan armottoiman rehellinen pito auttaa PALJON!!

Niin ja puntari ;D itse en ollut uskaltanut astua sille 5 vuoteen,nyt käyn joka maanantai aamu :)

t äiti jolla 3 lasta ja takana -38kg tiputettuna 6kk ajassa,nyt 1½v normaalipainoa

Vierailija
7/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Nää ylikilot lähtee nyt. Lihavimmillani olin 68kg (senttejä 158), eli ei sentään kymmeniä kiloja ekstraa.

tavoitteena 50kg enempään en tyydy :)

[/quote]

Vierailija
8/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy koskaan vaa' assa? Eikö vaatteet ala puristaa?

Vierailija
9/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn vaa' assa aika usein, entä sitten.

Vierailija:

Ettekö käy koskaan vaa' assa? Eikö vaatteet ala puristaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi