Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle Femedan gynekologeista menisin? Ketä suosittelette?

Vierailija
28.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kokenut ja hyvä;)

Vierailija
2/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi. outoa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuolla töissä.. siis ainakinon ollu naikkarilla töissä ja on aivan mielttömän IHANA gyne..s iis todella symppis. en ikinä ole ollu niin ihanalla gynellä kun se. Naiset on muuten kaikista kamalimpia millä oon kayny..

Vierailija
4/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja M-H ihmisenä ok (tunnen työympyröistä), lekurina en osaa sanoa, mutta voisin ajatella meneväni.

Vierailija
5/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno Cacciatore

Siis niin symppis kun olla voi.

Vierailija
6/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hirveä monesta lääkäristä ko. asemalta ole kokemusta, mutta ystäväni on siellä töissä ja häneltä olen myös kuullut suosituksia. Itselläni riippuisi siitä, että missä asioissa olisin menossa.

Jos olisin raskaana ja pitäisi tehdä ultra, niin sitten ehdottomasti tässäkin ketjussa mainittu mieshenkilö. Jos taas olisi jotain erityisempää ongelmaa raskaudessa, niin voisin mennä myös tälle naislääkärille, joka vasta telkkarissakin kertoi mielipiteitään päihdeäitien oikeuksista (hänellä kun on kokemusta ihan hirveästi hankalista raskauksista). Jos taas ihan perusgynekäynnille olisin menossa, niin varmastikin valitsisin sen suht nuorehkon miehen. Yhtä nuorehkoa naista juoksisin karkuun vaikka tulisi missä vastaan. Kääntyisin kyllä kannoillani päivystyksessäkin, sen verran kamalia kokemuksia on. Suurin pelkoni oli, että olisin häneen synnytyksessä törmännyt.

No jätinpä nimet nyt väliin, sekä hyvässä että pahassa.

Vierailija
7/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliasta.

Vierailija
8/8 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H. Nilssonilla. ei mitään valittamista, tosi mukava lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan