Argh mihin hittoon mä olen laittanut yhden kirjastonkirjan????
Uusin eilen netin kautta lainat ja huomasin, että yksi kirja oli mennyt vanhaksi pari päivää sitten. Okei, mutta mielestäni olin palauttanut sen kirjastoon jo pari viikkoa sitten. Muistan tarkasti kuinka luin sen loppuun meidän sängyllä ja laitoin sen heti kassiin odottamaan kirjasto reissua. Lapsi ei ole sitä voinut ottaa, se on varma. Autossa se ei voi olla, koska menin kirjastoon kävellen rattailla.
Kommentit (6)
meillä on kerran käynyt niin että palautin läjän kirjoja oli sitten menny vahingossa läpi palutuksen eikäs iis virallisesti palautunut. mutta kun asiaa tukittiin se löyty hyllystä.. onneksi..
Vierailija:
Pakastimen takana? Kirjahyllyn takana? Vessassa pyykkikorin alla? Sängyn ja seinän väliin pudonneena?..nuo ovat meillä ne tavallisimmat paikat joista kadonneet kirjat löytyvät..
Kirjahyllyn taustat on koluttu läpi, samoin vessa käännetty ylösalaisin. Samoin sängyn alus tutkittu. Ei kirjaa :(
Samoin rattaat on tarkistettu, sama juttu.
Vierailija:
meillä on kerran käynyt niin että palautin läjän kirjoja oli sitten menny vahingossa läpi palutuksen eikäs iis virallisesti palautunut. mutta kun asiaa tukittiin se löyty hyllystä.. onneksi..
Ei se kirja voi noin vaan kadota varsinkin, kun meillä laitetaan aikuistenkirjat heti " kirjasto kassiin" odottamaan palautusta, kun kirja on luettu ja lapsen kirjastokirjoja säilytetään olkkarin hyllyssä ja siinä on myös meidän aikuisten kirjat, jotka odottavat vielä lukemista.
Kolme niistä löytyi aika pian kirjastosta, kun kävin valittamassa, että olen varmasti palauttanut. Viimeinen on yhä hukassa. Se on mun kirja ja olen edelleen täysin varma, että palautin myös sen. Kohta varmaan joudun sen maksamaan kirjastoon, kun ei löydy mistään. Itse olen siivonnut KOKO TALON, myös kaapit, eikä sitä ole vastaan tullut. Muistan myös selvästi, että olen sen palauttanut, kuten muutkin.
Pakastimen takana? Kirjahyllyn takana? Vessassa pyykkikorin alla? Sängyn ja seinän väliin pudonneena?
..nuo ovat meillä ne tavallisimmat paikat joista kadonneet kirjat löytyvät..