Raskaana jälkiehkäisystä huolimatta
Pari viikkoa sitten tällä palstalla päivittelin myöhässä olevia kuukautisiani. Syytä huoleen ei pitänyt olla, koska otin katumuspillerin. Mutta näin tässä sitten kävi: raskaana olen. Traagisinta tässä on se, etten voi pitää lasta. Isäehdokas on täysin kelvoton, joutuisin hoitamaan lapsen yksin. Nyt on sitten se ikävin edessä. Jospa vuosi 2008 tuo jotain parempaa tullessaan. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville sekä onnellisille odottajille!
Kommentit (57)
tottakai sikiöllä on paikat käsille ja jaloille, mutta ei niitä silti heti ole, huomaa että ette ole nähnyt koskaan alkiota ultrassa. Se on hyvin pitkään vain " papu" eli sellainen klöntti jossa ei vielä sydän syki. Sydän löytyy yleinsä viikolla 7 ja silloin myös ne jalat ja kädet.
Mitä jumalia te kuvittelette olevan kun luulette voivanne toisten kärsimyksiä hallita!? Menkää itseenne!
Ihan järkyttävä tilanne! Itseä pelottaa että olen samassa tilanteessa, nyt kylläkin menkat alkoivat aamulla vaikka kylläkin liki viikon liian aikaisin ja ilman normaalia tuhruvuotoa... Hain myös jälkiehkäisypillerin pari viikkoa sitten ja nyt on sitten ollut melkoisen jännät ajat menkkoja odotellessa. Ja JOS olisin tullut raskaaksi, en todellakaan olisi voinut pitää lasta koska se ei olisi mieheni (tuleva ex kunhan saadaan talo ym. asiat selviksi) ja muutenkaan lisää en enää lapsia halua. Ikää on onneksi kohta sen verran että voin käydä sterilisaatiossa niin ei enää ole pelkoa vastaavanlaisesta tilanteesta.
(((HALEJA)))
yhtään sen kummoisempi, suurinosa abortintekijöistä tekee myöhemmin lapsia, sorry!
ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla on ainakin 3 maailma suloisinta lasta. Ja kaikki saivat alkuunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Sori jos se sun elämää jotenkin vaikeuttaa :)
Vierailija:
Mitä jumalia te kuvittelette olevan kun luulette voivanne toisten kärsimyksiä hallita!? Menkää itseenne!
Älä noista saarnaajista välitä, aina löytyy ihmisiä, jotka tykkäisivät määrätä muidenkin elämää, kuin äijänsä;)
jos tietää että ei tule selviämään yksin eikä jaksa! Sillä täällä on ihan tarpeeksi lapsia joiden vanhmmat eivät jaksa lasten kanssa ja alkio se on ihan alkuviikoilla ja voihan se olla esim tuulimuna!
Vierailija:
ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla on ainakin 3 maailma suloisinta lasta. Ja kaikki saivat alkuunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Sori jos se sun elämää jotenkin vaikeuttaa :)
Eli murhjaajia ovat koko sakki. Kehtaavatkin arvostella muita ja itse joukkotappavat eläimiä ruuaksensa! Hävetkää murhaajat.
Maailma EI ole oikeudenmukainen paikka=)
Mutta silti EN kadu. Minun oli se silloin tehtävä! Olin yh jo valmiiksi ja ei ollut KETÄÄN tukemassa! Kivittäkää jos kehtaatte!
meinaatko että otsassani lukee " olen tehnyt teininä abortin" ja kaikki vastaantulevat kivittävät minua ja lapsiani? Pitäisiköhän sinun muuttaa jonnekkin rättipää-maahan missä naiset eivät saa päättää omasta ruumiistansa. Sitähän sinä haluaisit.
jokainen tekee omat päätöksensä, se on niin helppoa sanoa muille, miten pitää elää.
siinä tapauksessa sinäkin joudut tuomitsemisestasi vastuuseen=)
läskejä elämäänsä kyllästyneitä reppanoita nämä kiihkoilija abortin vastustajat ovat. En tarkoita, etteikö mielipiteitä voisi olla monia, mutta murhaajaksi haukkuminen sekä toivominen, että toiset eivät koskaan saisi lapsia on niin ala-arvoista käytöstä, että jotain vikaa on näiden ihmisten päässä oltava!
Laihduttakaa niin elämästänne tulee parempaa eikä tarvitse omaa turhautimistanne täällä nimettömänä purkaa. olisi oikein mukava käydä näitä keskusteluja kasvotusten...uskaltaisikohan yksikään teistä silloin sanoa abortin tehnyttä murhaajaksi? Epäilempä!
jonkun toisen moraalillahan se on voinut tehdä jotain tosi väärää. .
Vierailija:
Eli murhjaajia ovat koko sakki. Kehtaavatkin arvostella muita ja itse joukkotappavat eläimiä ruuaksensa! Hävetkää murhaajat.
Voi voi - yritä kasvaa vielä vähä
en sitä kadu ja nyt minulla on kaksi ihanaa lasta, elämä on=)