Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana jälkiehkäisystä huolimatta

Vierailija
28.12.2007 |

Pari viikkoa sitten tällä palstalla päivittelin myöhässä olevia kuukautisiani. Syytä huoleen ei pitänyt olla, koska otin katumuspillerin. Mutta näin tässä sitten kävi: raskaana olen. Traagisinta tässä on se, etten voi pitää lasta. Isäehdokas on täysin kelvoton, joutuisin hoitamaan lapsen yksin. Nyt on sitten se ikävin edessä. Jospa vuosi 2008 tuo jotain parempaa tullessaan. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville sekä onnellisille odottajille!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitä kadu ja nyt minulla on kaksi ihanaa lasta, elämä on=)

Vierailija
22/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sikiöllä on paikat käsille ja jaloille, mutta ei niitä silti heti ole, huomaa että ette ole nähnyt koskaan alkiota ultrassa. Se on hyvin pitkään vain " papu" eli sellainen klöntti jossa ei vielä sydän syki. Sydän löytyy yleinsä viikolla 7 ja silloin myös ne jalat ja kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jumalia te kuvittelette olevan kun luulette voivanne toisten kärsimyksiä hallita!? Menkää itseenne!

Vierailija
24/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä tilanne! Itseä pelottaa että olen samassa tilanteessa, nyt kylläkin menkat alkoivat aamulla vaikka kylläkin liki viikon liian aikaisin ja ilman normaalia tuhruvuotoa... Hain myös jälkiehkäisypillerin pari viikkoa sitten ja nyt on sitten ollut melkoisen jännät ajat menkkoja odotellessa. Ja JOS olisin tullut raskaaksi, en todellakaan olisi voinut pitää lasta koska se ei olisi mieheni (tuleva ex kunhan saadaan talo ym. asiat selviksi) ja muutenkaan lisää en enää lapsia halua. Ikää on onneksi kohta sen verran että voin käydä sterilisaatiossa niin ei enää ole pelkoa vastaavanlaisesta tilanteesta.

(((HALEJA)))

Vierailija
25/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään sen kummoisempi, suurinosa abortintekijöistä tekee myöhemmin lapsia, sorry!

Vierailija
26/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla on ainakin 3 maailma suloisinta lasta. Ja kaikki saivat alkuunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Sori jos se sun elämää jotenkin vaikeuttaa :)

Vierailija
27/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä jumalia te kuvittelette olevan kun luulette voivanne toisten kärsimyksiä hallita!? Menkää itseenne!

Vierailija
28/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä noista saarnaajista välitä, aina löytyy ihmisiä, jotka tykkäisivät määrätä muidenkin elämää, kuin äijänsä;)

Vierailija
29/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää että ei tule selviämään yksin eikä jaksa! Sillä täällä on ihan tarpeeksi lapsia joiden vanhmmat eivät jaksa lasten kanssa ja alkio se on ihan alkuviikoilla ja voihan se olla esim tuulimuna!

Vierailija
30/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla on ainakin 3 maailma suloisinta lasta. Ja kaikki saivat alkuunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Sori jos se sun elämää jotenkin vaikeuttaa :)

Vierailija
31/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli murhjaajia ovat koko sakki. Kehtaavatkin arvostella muita ja itse joukkotappavat eläimiä ruuaksensa! Hävetkää murhaajat.

Vierailija
32/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma EI ole oikeudenmukainen paikka=)

Vierailija
33/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti EN kadu. Minun oli se silloin tehtävä! Olin yh jo valmiiksi ja ei ollut KETÄÄN tukemassa! Kivittäkää jos kehtaatte!

Vierailija
34/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko että otsassani lukee " olen tehnyt teininä abortin" ja kaikki vastaantulevat kivittävät minua ja lapsiani? Pitäisiköhän sinun muuttaa jonnekkin rättipää-maahan missä naiset eivät saa päättää omasta ruumiistansa. Sitähän sinä haluaisit.

Vierailija
35/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tekee omat päätöksensä, se on niin helppoa sanoa muille, miten pitää elää.

Vierailija
36/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa sinäkin joudut tuomitsemisestasi vastuuseen=)

Vierailija
37/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskejä elämäänsä kyllästyneitä reppanoita nämä kiihkoilija abortin vastustajat ovat. En tarkoita, etteikö mielipiteitä voisi olla monia, mutta murhaajaksi haukkuminen sekä toivominen, että toiset eivät koskaan saisi lapsia on niin ala-arvoista käytöstä, että jotain vikaa on näiden ihmisten päässä oltava!

Laihduttakaa niin elämästänne tulee parempaa eikä tarvitse omaa turhautimistanne täällä nimettömänä purkaa. olisi oikein mukava käydä näitä keskusteluja kasvotusten...uskaltaisikohan yksikään teistä silloin sanoa abortin tehnyttä murhaajaksi? Epäilempä!

Vierailija
38/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun toisen moraalillahan se on voinut tehdä jotain tosi väärää. .

Vierailija
39/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli murhjaajia ovat koko sakki. Kehtaavatkin arvostella muita ja itse joukkotappavat eläimiä ruuaksensa! Hävetkää murhaajat.

Vierailija
40/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi - yritä kasvaa vielä vähä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan