Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana jälkiehkäisystä huolimatta

Vierailija
28.12.2007 |

Pari viikkoa sitten tällä palstalla päivittelin myöhässä olevia kuukautisiani. Syytä huoleen ei pitänyt olla, koska otin katumuspillerin. Mutta näin tässä sitten kävi: raskaana olen. Traagisinta tässä on se, etten voi pitää lasta. Isäehdokas on täysin kelvoton, joutuisin hoitamaan lapsen yksin. Nyt on sitten se ikävin edessä. Jospa vuosi 2008 tuo jotain parempaa tullessaan. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville sekä onnellisille odottajille!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäehdokas ei olekaan kyvykäs lasta hoitamaan niin kai edes itse olet?

Vierailija
2/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lakia, jolla voisi " antaa" lapsensa muille. Me otettais heti ja pidettäis kun omaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoinen murha edessä

Vierailija
4/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain tuesta ja ymmärryksestä. Oli tietty kiva saada kerrankin puolen vuoden selibaatin päätteeksi ja kumiakin käytimme. Kai sitä sitten kerran elämässään pitää käydä läpi tämmöinenkin. Ollapa mies ja perhe, mutta yksin en rumbaan rupea. Järkyttynyt ja pettynyt olen kyllä itseeni, mutta en todellakaan lähtenyt venäläiseen rulettiin. En enää luota ollenkaan kondomiin.

Vierailija
5/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄS olla valmis seurauksiin.

Vierailija
6/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos vain tuesta ja ymmärryksestä. Oli tietty kiva saada kerrankin puolen vuoden selibaatin päätteeksi ja kumiakin käytimme. Kai sitä sitten kerran elämässään pitää käydä läpi tämmöinenkin. Ollapa mies ja perhe, mutta yksin en rumbaan rupea. Järkyttynyt ja pettynyt olen kyllä itseeni, mutta en todellakaan lähtenyt venäläiseen rulettiin. En enää luota ollenkaan kondomiin.

Vierailija
7/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä ihmeestä olet saanut sellaisen tiedon, että jälkiehkäisypillerit olisivat 100%?

Samoin siis käynyt minullekin aikoinaan, kondomi hajosi, otin katumuspillerit ajoissa ja silti olin raskaana. Päädyin aborttiin enkä ole näinä 15 vuotena sen jälkeen sitä koskaan katunut.

Vierailija
8/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tietoinen riski.

Suunnittele sinä vaan murhaa siellä

Vierailija
9/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kummaa.. miten voit heittää pois ? anna meille, tosissani olen

Vierailija
10/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on luonnollinen osa aikuisen ihmisen elämää,oli sitten párisuhteessa tai ei. Jos ehkäisy on hoidettu kunnolla,niinkuin tässä tapauksessa, ja se pettää, ja hakee vielä katumuspillerit varmistaakseen ettei mitään lasta tule,niin miksi ihmeessä hänen se pitäisi haluta vielä???

Ymmärrän täysin. Itse olin samassa tilanteessa reilu 4 vuotta sitten,kumi hajosi ja hain pillerit. Silti vaan plussaa näytti testi. Itsellänikin kävi mielessä abortti ja ties mitkä, takana kun ei ollu miehen kanssa silloin seurustelua reilu kuukausi. Mutta päätin sitten pitää lapsen,vaikka yksin. Onneksi mies oli mukana ja kaksoset sitten lopulta tähän maailmaan saatettiin ja kaikki on hyvin nyt, on tullut jo kolmaskin muksu.

Aina täälläkin vauhkotaan siitä että miksi pitää niitä lapsia tehdä jos ei kerta kykene/jaksa niitä hoitaa... No tässä on yksi sellainen tapaus minkä takia nyt ei sitä lasta kannattaisi tähän maailmaan synnyttää tai sitten antaa pois,mutta harva nainen siihenkään raskauden ja synnytyksen jälkeen kykenee.

Vierailija
11/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään syy ei riittävä !

Vierailija
12/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pistää vihaksi tämän palstan sinisilmäiset elämäänsä kyllästyneet akat. On se helppo arvostella toisia kaikesta, mutta elää silti omaa elämäänsä ihan miten haluaa. Murhaa on helppo toiselle huudella kun ei ole itse vastaanlaisessa tilanteessa koskaaan ollut ja kuinka onkaan ristiriitaista, että nämä juutelijat sitten kuitenkin syövät lihaa. Eikös se ole elävä olento se possukin jota jouluna nämä " murhaajat" söivät. Kaikki kun ei ole niin yksiselitteistä.

No AP:lle tsemppiä. Minä olen myös kokenut tismalleen saman. Olin 16 vuotias ja kokeilin ensimmäisen kerran elämässäni seksiä silloisen poikaystäväni kanssa. Käytimme tottakai kondomia, mutta se meni hajalle. Hain jälkiehkäisyn ja siitäkin huolimatta raskaana olin. En todellakaan valmis äidiksi. Luojan kiitos tein abortin..en ole sitä ikinä enkä kertaakaan elämäni aikana katunut. Nyt olen onnellisesti naimisissa elämäni miehen kanssa. Meillä on kolme ihanaa ja tervettä lasta. Näitä muruja ei minulla olisi jos olisin tuon abortin jättänyt tekemättä. Sillä en olisi voinut lähteä kouluun missä tapasin tuon elämäni rakkauden...nykyisen mieheni.

Tsemppiä. Tee niin miten itsestä parhaalta tuntuu. Punnitse erilaisia vaihtoehtoja ja kannattaa toki miettiä myös tuota adoptiota jos vaan pystyt raskauden läpikäymään. Jokatapauksessa kyse on SINUN elämästäsi. Ei kenenkään kiihkoilijan elämästä, eikä vielä tässä vaiheessa myöskään mahassasi olevan solumöykyn elämästä. VAIN SINUN!!!

Vierailija
13/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole mikään solumöykky enää. pää, vartalot, pienet alut käsille ja jaloille sekä sykkivä sydän.

Vierailija
14/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämä opetti minulle jotain. Olen juuri sellainen ihminen, että jos vastaani ei olisi tässä elämässä erästä tapausta tullut, niin olisin varmaan hautaan asti arvostellut abortin tekijöitä ja taatusti kuuluttanut sitä täällä palstoilla.

No mutta, kuinkas kävikään. Rakas pikkusiskoni joutui sitten päätymään aborttiin. Näin tuon tuskaisen taipaleen alusta loppuun 15 vuotiaan sisareni läpikäymänä. Sen surun ja itkun kun hän sai tietää olevansa raskaana ja sen pelon tulevasta elämästä mahan ja vauvan kanssa. Siskoni päätyi aborttiin ja omaksi yllätyksekseni minä tuin siskoani tuona vaikeana aikana ja tarjosin lohduttavaa olkapäätä.

Sain opetuksen. Voi sitä olla asioista montaa mieltä, mutta jos ei ole itse henkilökohtaisesti tai joku läheinen ei ole asiaa oikeasti joutunut kohtamaan, niin ei voi kyllä sanoa mitä toisen pitäisi siinä tilanteessa tehdä. Siskoni kohdalla ratkaisu oli oikea. Harmi, että niin piti käydä, mutta on kuitenkin hyvä, että Suomessa tuon voi tehdä laillisesti sekä oikeassa lääkärissä.

Jaksamista AP:lle

Vierailija
15/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkippa niistä anatomia kirjoista, että onkos sillä alkiolla todella silloin jalat ja kädet? Jan sykkiikö alkiiolla silloin sydän Juuri tätä tarkoitan..vauhkotaan asioista joista ei mitään tiedetä! Ollaan vaan katsottu jotain kauhu kertomuksia aborteista jotka tehdään aivan käsittämättömän myöhäisillä viikoilla. Ei sellaisia edes suomessa tehdä!

Vierailija
17/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhiä olette kaikki muut!

Vierailija
18/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4¿5 Raskaustesti positiivinen

Raskaustestin voi ostaa apteekista ja tehdä itse. Herkimmät testit kertovat alkaneesta raskaudesta jo samana päivänä, jolloin kuukautisten tulisi alkaa. Jos kuukautisesi ovat epäsäännölliset, odota muutama päivä yli todennäköisen alkamisajan.

6 Alkiosta muodostuu sikiö: pää, aivot ja vartalo, jossa on pienet alut käsille ja jaloille. Kehittyvä sydän lyö jo. Sikiö on kahvipavun kokoinen.

Vierailija
19/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkion sydän EI syki heti. Sitä ei edes ole heti! Ihan oikeesti, ette voi olla noin tyhmiä!

Vierailija
20/57 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäis vähän miettimään,mitä tuli tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän