Vitamore totalin käyttäjät...
Heippa! Aloittelin noin 3 vkoa sitten syömään Vitamore totalia, koska toiveissa on vauva ja ehkäisyn poisjättämisen jälkeen (josta on jo ikuisuus...) menkat olivat tosi niukat enkä ole juurikaan tuntenut mitään ovisoireita ja luulen, että mun limakalvo on liian ohut raskautumiselle.No, viime menkat olikin sit jo vähän runsaammat mutta " sivutuotteena" sain PMS-oireet (hirvittävä ketutus lähinnä, joka kesti lähes viikon). Yleensähän noiden pillereiden sanotaan auttavan PMS oireisiin, mutta mulla tais käydäkin toisin.Onko muilla ollut samanmoista ja onko kellekään ollut hyötyä noista pillereistä raskautumisessa tai limiksen paksuuntumisessa?Että kannattaako jatkaa noiden syöntiä?
eli aloin syömään siveydenpuu-uutetta tabletteina. Niidenkin on todettu vähentävän pms-oireita ja tasoittavan kiertoa. Mulla kävi niin, että loppukierrossa oli järkyttävät pms-oireet vatsakipuineen ja päänsärkyineen. Rintoja myös vihloi enemmän kuin aiemmin ja olin kuin perseeseen ammuttu karhu. Eli voi olla ettei valmisteet kaikille sovi. En tiedä, miten olisi käynyt, jos olisin vaan jatkanut tabujen syömistä. Olisiko oireet vähentynyt tms.