Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Agressiivista porukkaa!?

Vierailija
27.12.2007 |

Ihmettelempä että täällä palstoilla " mollataan/haukutaan" laspiperheitä, vaikka olemme vauva-lehden keskustelupalstoilla???

Itse en lapsettomana täällä käynyt kun silloin kuin suunnittelin vauvoija´, olin raskaana tai synnyttänyt. Siksi ihmettelen kun alempaa luen kirjoituksia jotka haukkuvat " lapsellisia" äitejä, miksi edes käytte täällä??

Podetteko vauvakuumetta, mutta ette vain saa niitä, olette vihaisia, katkeria meille onnekkaille joilla on vauvoja tai olemme raskaana!

*katkeruuden & kateuden kuulee jo kaukaa*

- Turha kommentoida jos itsellä ei ole lapsia, tätä mieltä minä olen. Maailmaa mielipiteitä kyllä riittää, mutta ne tuppaavat muuttua sen ensimmäisen ja vielä enemmän toisen ja kolmannen lapsen jälkeen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen puolustaa vammaisia ja haluaa heidän saavan elää, tämä ihminen leimataan sairaaksi. Täällä saa puhua täyttä paskaa, mutta jotkut aiheet ovat kiellettyjä. Täällä on kaikki mammat rikkaita ja laatutietoisia omakotitaloissa asuvia akateemisia. Sivistystaso tosin kertoo muuta. Mutta näin se nyt vaan on ja eihän täällä pakko ole roikkua.

Vierailija
2/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haaveilua ja raskauksia (ei onnellisesti päättyneitä) on takana useita, joten kyllä täällä myös lapsettomia voi käydä. ja miksi ei voisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä äitejäkin on moneen junaan, toiset tuntuvat jääneen asemalle, kuten ap!

Vierailija
4/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi myös me jo lapsen saaneet voimme moralisoida jo lapsen saaneita! tiedän että juuri sinä kasvatat lapsistasi läskejä sohvaperunoita.

Vierailija
5/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jutut valitettavasti on myös sitä luokkaa.

Vierailija
6/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole osannut tätä vielä itse lukea/päätellä avauksien otsikoista? Jokainen otsikko ei koske sinun elämääsi ja sinun kasvatusmetodejasi Nico-Petteripunakuonoasi kohtaan. Vai eikö teillä äideillä ole todellakaan muuta elämää?

Vierailija
7/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pölö.

Vierailija
8/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on huonoa käytöstä, jos lapset juoksevat terveyskeskuksen vastaanotolla käytävää edestakaisin, pitävät sitä siis juoksuratana ja kiljuvat toisten potilaiden vieressä.

Vierailija
9/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kasvata. t.9

Vierailija
10/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" huutavat kakarat kaupoissa" jne... Jos itsellään olisi lapsia niin huomaa että joskus sitä huutoa on odottamattomassa paikassa!

Vierailija
11/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuvat heti pikkuasioista kun kalikka kalahtaa!

Vierailija
12/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota kuuleviin korviinsakaan..

Vierailija
13/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole tullut aika selväksi, että tyypillinen av:lainen on n.35-vuotias, akateeminen nainen, jonka mies on suunnilleen Nokian johtaja ja asuvat perheineen omakotitalossa hienolla alueella.

Ps. Tuo ikäjuttu raivostuttaa minua siksi, että jos olet nuori äiti, aina saat kuunnella vanhempien äitien " neuvoja" ja paasausta siitä, kuinka olet liian nuori/kokematon/köyhä/muuten vaan paska äiti. En tunne KETÄÄN ikäistäni (21), joka EI olisi vähintäänkin erinomainen äiti!!

Vierailija
14/16 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä että lapsettomat opettavat äitejä kasvattamaan lapsia kun ne metelöivät kaupassa tai tukkivat tiet, mutta hei niinhän me jokainen olemme ajatelleet silloin kun ei ollut lapsia, elämä opettaa ja nämä lapsettomat tulevat huomaamaan vielä mikä on homman nimi.

Kukapa meistä ei joskus olisi ihmetellyt paheksuvasti huutavaa tenavaa, mutta nyt me ymmärrämme kun olemme sen itse kokeneet, sen vuoksi ihmiset jotka eivät ole kokeneet asioita, ei myöskään pitäisi puuuttua ja siis tämä koskee muutakin kun vain kasvatusta tai äiteyttä vaan koko muutakin elämää!

Pitää ensin itse kokea ennen kun voi moralisoida, neuvoa ym.

Monien kommentista päätellen keski-ikä on tuo teini 20v ja muutama aikuinen (Noin 30v).

Vierailija
15/16 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ahdasmielistä ajattelua. Käyn täällä lapsettomana (+30) ihan vaan ajankuluksi ja omaksi huviksi. En ole lapsellisille katkera, en kateellinenkaan. En myöskään hauku lapsiperheitä. Tiedän, että ajattelu muuttuu oman lapsen myötä, ja sen toisen ja kolmannen.

Kyllä lastenkasvatuksesta/lapsista voi olla mielipiteitä, vaikkei omaa olisikaan. Ja oikeus täällä niitä kirjoitellakin. Varsinkin, jos joku kysyy neuvoa tms. Olenhan minä seurannut läheltä hyvinkin monen lapsiperheen elämää ja työskennellyt lasten kanssa. Monet äidit, tututkin, tuntuvat olevan silloin tällöin vähän hukassa oman äitiytensä kanssa - ja varmaan itsekin joskus on. Ja musta tuntuu, että toiset äidit ne pahimpia haukkujia on.

En usko, että ainoastaan " lapsellisilla" on oikeus mielipiteeseen.

Peace!

Vierailija
16/16 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elee. että onpa eläväinen kakakra Kyllä silloin kyse on kasvattajan kyvyistä tai älystä, ei mistään monoliittisesta käytösmallista, joka automaattisesti valtaa ihmisen kun hänestä tulee vanhempi.

Mutta onhan se tietysti NIIIN kiva ajatella, että " tää nyt vaan on tätä ja muut kuulkoot karjuvaa lastani ja mistään eivät mitään tiedä, kun itsellä ei lapsia ole ja minä olen paras äiti" Niinpä niin ja huoh.

Vierailija:

Tämä on juuri sitä että lapsettomat opettavat äitejä kasvattamaan lapsia kun ne metelöivät kaupassa tai tukkivat tiet, mutta hei niinhän me jokainen olemme ajatelleet silloin kun ei ollut lapsia, elämä opettaa ja nämä lapsettomat tulevat huomaamaan vielä mikä on homman nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi