Mikä pieni juttu tekee naisesta haluttavan, himottavan ja ihanan?
Kommentit (6)
(tarkoitan esim paitaa jossa näkyvät solisluut)
Vierailija:
(tarkoitan esim paitaa jossa näkyvät solisluut)
kaikenikäiset niin ukkomiehet kuin vapaatkin on sen kimpussa aina!
Kaveri on keskimittainen,melko hoikka mutta kurvikas eli peppua ja rintaa löytyy, ei kuitenkaan pukeudu erityisen vartaloa korostavasti: tissivako ei vilku ikinä. On älykäs, mutta rento ja huumorintajunen. Tummat lyhyehköt hiukset, sirot kasvot, isot silmät. Puhuu persoonallisesti vähän murteella. On urheilullinen ja pukeutuu usein sporttisesti. Ei mikään treenattu pimu kuitenkaan. Kolmekymppinen ja äiti-ihminen kyseessä.
Ihan kiva olla liikenteessä kaverin kanssa kun miehiä pörrää ympärillämme:D
Jaiks, nyt kyllä nousee itsetunto kohisten...! :D Oikeasti, olen hoikka mutta kurvikas, lyhyet hiukset, iloinen ja rento, en " sporttinen" urheilullisessa mielessä mutta jäntevässä hyvässä kunnossa...
...paitsi ettei ne miehet mun ympärilläni oikeasti kyllä pörrää. Ehkä se on sit se murre. Uppoiskohan seiskytluvun vuosaarelainen slangi keskustelussa?
mutta miehiä on aina pörrännyt ympärillä.
Olen pitkä ja tissitön ja lyhyttukkainen. Hoikka, en todellakaan kurvikas. Mieheni sanoo, että minulla on poikamaisen kapea lantio ja olen hennon oloinen, vaikka olen aika pitkä.
Toisaalta ystäväni on ylipainoinen ja erittäin rinnakas ja lanteikas ja punaiset hiukset on puoleen selkään. Säpinää on jatkuvasti hänenkin ympärillään.
Joku kai sen tekee kun kahden niin erityyppisen ympärillä on aina säpinää.
Siis suhteessa vyötäröön isot rinnat ja pyöreä pemppu. Pilkettä silmäkulmassa, sensuelli suu, rento, iloinen asenne.