Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pms-oireet vaihtelevat joka kuukausi??

Vierailija
27.12.2007 |

Välillä ei tapahdu mitään muutoksia kropassa ennen menkkoja, välillä taas tissit on niin kipeät ja jokapaikka turvoksissa ja pää hajoaa...Mistähän voisi johtua? Onko muilla samanlaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hormonien määrä vaihtelee. En tiedä, mutta itsellä olen huomannut saman ja ajatellut sen johtuvan tuosta.

Vierailija
2/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vanha ketju, mutta kirjoitan silti. Minulla myös oireet joskus vaihtelee. Yleensä on siis lähinnä psyykkisiä oireita, ehkä vähän turvotusta ja rintojen arkuutta. Sitten joskus minulle tulee ihan raskausoireita muistuttavat oireet: paha olo, päänsärky, palelu, vatsan nipistely. En kuitenkaan toivo raskautta, joten nuo oireet aiheuttaa aikamoista levottomuutta ja pelkään ehkäisyn pettäneen. Tietääkö kukaan mistä johtuu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit tasot vaihtelee eri kierroissa ja koska ihminen ei ole kone niin monet muutkin asiat vaikuttaa.

Esim. väsyneenä ja ressaantuneena kaikki tuntuu pahemmalta.

Vierailija
4/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritetään raskautta ja kiinnostaisi vaikuttavatko tuo vaihtelut raskautumiseen. Tuntuu, että nuo hormonivaihtelut vaikuttavat ihan kaikkeen. Jossain kuussa ei tule orgasmiakaan ja toisessa mennen tullen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi