Anopin ostamista joululahjoista kitinää
Voi että minulla ärsyttää anoppi taas kerran.
Anoppi kysyi ennen joulua pariinkiin otteeseen mitä ostaisi lapsilleni joululahjaksi ja minä kerroin mitä he tarvitsisivat.
Ja h... lvetin eukko ei sitten ostanut mitään esittämistäni vaan osti pyyhkeet lapsilleni, pyyhe oli hinnaltaan samanarvoinen kuin mitä esittämäni tuotteet olisi olleet. Meillä on kaapit pullollaan laadukkaista kylpypyyhkeitä ja anoppi tietää sen, kun uusin pyyhkeet vasta ja vein vanhat anopille mökille vietäväksi. Kaiken lisäksi olen ostanut kaikille oman värisiä pyyhkeitä, että jokainen perheenjäsen tunnistaa oman pyyhkeensä ja nyt sitten anoppi osti ihan erilaisia pyyhkeitä ja vielä kaikille saman väriset.
Olisi voinut edes sanoa, ettei ole ostanut toivomiani juttuja, että olisin voinut toiveet esittää muille kysyneille tai ostaa ne itse, kun ne olisi ihan oikeasti olleet tarpeellisia juttuja.
Kommentit (6)
viime jouluna kysyi mitä tyttäreni tarvitsee ja kerroin hänen tarvitsevan 80cm käyttövaatteita ja paketissa oli sitten 74cm juhlavaatteita. Ne jäi käyttämättä, kun olivat jo valmiiksi pieniä.
Itse pitää kyllä huolen, että tyttärensä lapset saa juuri sitä mitä tarvitsevat. Käy ostamassa meidän puolesta lahjat ja me vain maksetaan ne hänelle.
Miksi edes kysyy toiveita, kun ei niitä noudata kuitenkaan? Varmaan siksi, ettei vain vahingossakaan osta mitään tarpeellista.
Se minua ärsyttää eniten, kun ostaa ihan laadukkaita ja kalliita tuotteita, jotka ovat meille sitten ihan tarpeettomia.
T:ap
Ei ajatellut, että se olisi niin tarkasti rajattua mitä saa ostaa. Ja sitten se katsoi niitä 80 cm ja päätteli että ne on ihan liian isoja, 74 cm näytti sopivammalta koolta.
Vierailija:
viime jouluna kysyi mitä tyttäreni tarvitsee ja kerroin hänen tarvitsevan 80cm käyttövaatteita ja paketissa oli sitten 74cm juhlavaatteita. Ne jäi käyttämättä, kun olivat jo valmiiksi pieniä.
Joko ne kummit on tälle päivälle käsitelty ja nyt on sitten anoppien vuoro?
Itse pidän kotona ns parempia ja uimahallissa pidän sellaisia eripari pyyhkeitä.
Toiseksi ole kiitollinen kuitenkin, että anoppi muisti kuitenkin lahjalla.
Osta itse nyt ne mitkä jäi saamatta. Näin teen minä ja kaikki on tyytyväisiä.