Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vanhemmat tehdä keskenään muutoksia tapaamissopimukseen?

Vierailija
27.12.2007 |

Onko siis lainvoimainen ilman lastenvalvojan allekirjoitusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten vanhemmat voivat kyllä sopia ihan miten vain.

Vierailija
2/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna: Ei voi huonontaa tapaamisoikeutta itsenäisesti, mutta totta hemmetissä saa tavata useamin jos siihen ei ole kummallakaan erimielisyyksiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähivanhempi ei voi oma-aloitteisesti vähentää tapaamisia paitsi tilanteessa, jossa lapsi olisi tapaamisessa hengenvaarassa, mutta etävanhempi voi joko ottaa lapsen tapaamiselle tai jättää ottamatta ilman, että siitä seuraa mitään.

Tapaamisten lisääminen yhteisellä sopimuksella on yleensä vain eduksi kaikille osapuolille.

Vierailija
4/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri huonontamisesta on kyse. Ex sai painostamalla minut allekirjoittamaan muutoksen, jota en olisi halunnut tehdä. Lapsi asuu siis isällään. On kokoajan yrittänyt evätä tapaamisia ja ovelasti uuden vaimonsa kanssa ottivat asian taas puheeksi vain muutama päivä sen jälkeen kun olin synnyttänyt. Annoin periksi, tyhmä kun olen, mutta häirintä oli sitä luokkaa etten muuta keinoa keksinyt, jotta saisin rauhan. Suullisesti ex lupasikin minulle vaikka mitä jos näin tekisimme, mutta nyt kävi ilmi että olin taas liian sinisilmäinen.

Täytyy selvittää mitkä ovat oikeuteni tässä tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän