Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä miehestä

Vierailija
27.12.2007 |

joka on lyönyt mutamia keroja, repinyt iuksista, vääntänyt sormista, raapinut, mutta ei myönnä kuin lyönneensä kerran ja sekin vain itsepuolustukseksi. Olenko itse hullu ja kuvitellut asian, niinkuin hän sanoo...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, taitaa olla mulla vielä mielenvikaisempi äijä kenestä pitäisi päästä eroon.

Onneksi sain eilen avaimen siltä pois.

Ei oo helppoo...

Vierailija
2/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivokohtauksia ihan olemattomista tai turhista asioista. tavaroiden hajottelua, uhataan itsemurhalla jos heitän ulos. on jopa uhannut tappaa mut kun nukun.

Minä olen kuulema se joka saa hänet raivoomaan niin että tavarat lentää. Olen vain omahyväinen, itseään ajatteleva persettään jakava lehmä.

Siltikin mun pitäis kaikki antaa anteeksi ja lähteä johki parisuhde terapiaan.

T:9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä millaista elämä voisi olla ilman uhkailuja - ja niiden toteutusta.

Sitä ettei tarvitse olla varpaillaan, vaan voi elää rauhassa omassa kodissaan.

t: itse eronnut, pari käsiksikäymistä ja mustasukkaisuutta (sairaalloista) kokenut, nyt onnellinen :-)

Vierailija
4/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETTELE KÄYTTÄYTYMÄÄN!! Loppuu lyönnit

Vierailija
5/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja alkuperäiselle, joka on hädissään ja tarvitsee tukea ja apua!!

Vierailija
6/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kumminki tiedän mitä on elää onnellisena ja saada olla oma itsensä. Mulla vaan on huonoa tuuria miesten suhteen.

Ehkä mä vielä joskus löydän sellaisen miehen joka osaa olla ihminen. mut nyt mä vaan haluan näyttää lapsille minkälainen on normi elämä.

Mä kumminki tiedän että mies on sairas, ja sen takia se laukoo mitä laukoo. Eläköön vaan ittensä kanssa.

T: 9

Vierailija
7/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan että tuosta miehestä eroon ja heti, niin itsepähän kärsii tyhmyydestään.

Vierailija
8/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös narsisti oo tollanen? Tai joku kaksjako mieli? en tiiä mut sairasta silti.

Jos kerran lyö, niin kyllä se toisenki kerran lyö. Meillä oli kans tota että mä vaan muka kuvittelen.

Vierailija
9/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkex ehkä muuttuukin, mut sit se sama paska alkaa? Oikeesti ap, jätä ennenku sattuu pahasti. Mä kyl tiedän ettei oo helppoo, mut sun kannalta on paras ratkasu.

T: 9

Vierailija
10/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen lyö -ja jotain vikaa sussa pahasti on jos kuvittelet miehesi sua hakanneen!! Ei tommonen oo normaalia.

Vierailija
11/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä väkivaltaa ovat teot, joissa toisen fyysistä koskemattomuutta rikotaan, vaikka näkyviä vammoja ei syntyisikään. Esimerkkejä ovat lyöminen, töniminen, potkiminen, hiuksista repiminen, kiinnipitäminen ja aseiden käyttäminen.

Henkisen väkivallan avulla ylläpidetään perheessä pelottavaa ja uhkaavaa ilmapiiriä. Henkistä väkivaltaa ja sen seurauksia on usein vaikea tunnistaa. Esimerkkejä ovat nimittely, vähättely, kontrollointi, uhkailu, uhkailu esimerkiksi itsemurhalla, tavaroiden rikkominen ja seiniin lyöminen. Henkistä väkivaltaa voi olla myös rahankäytön kontrolloiminen, merkittävien taloudellisten päätösten yksin tekeminen ja toisen pitäminen tietämättömänä raha-asioista.

Seksuaalista väkivaltaa ovat tilanteet joissa nainen vastoin omaa tahtoaan joutuu alistumaan seksuaaliseen kanssakäymiseen tai ei pahoinpitelyn pelossa uskalla kieltäytyä. Pahoinpitelyn sovittelu seksin avulla, ahdistava lähentely ja raiskaus ovat seksuaalista väkivaltaa.

Lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa ilmenee kolmessa eri muodossa; väkivalta kohdistuu suoraan lapseen, lapsi joutuu seuramaan tai kuulemaan väkivaltatapahtumia, tai lasta käytetään väkivallan välineenä toista vanhempaa vastaan

Lapselle väkivallan sivusta seuraaminen on yhtä vahingollista kuin itse väkivallan kohteeksi joutuminen. Vaikka lapset eivät olisi itse paikalla väkivaltatilanteissa, he usein kuulevat tai osaavat aavistaa tapahtuneen.

Vierailija
12/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle väkivallan sivusta seuraaminen on yhtä vahingollista kuin itse väkivallan kohteeksi joutuminen. Vaikka lapset eivät olisi itse paikalla väkivaltatilanteissa, he usein kuulevat tai osaavat aavistaa tapahtuneen.

Vierailija
13/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mieltä, että haistakoon mies paskan ja pysyköön poissa ainakin mun elämästä, toivottavasti myös sun, ap.

Vierailija
14/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallassa on kyse vallankäytöstä ja kontrollista, jonka avulla yritetään saada toinen ihminen toimimaan oman tahdon mukaisesti. Väkivallan käyttöön voi liittyä halu rangaista tai kostaa. Väkivallan käyttöön tarvitaan vain yksi henkilö ja sen käyttäjä on mielestään aina oikeassa. Väkivalta tuottaa perheessä pelkoa ja uhkaa, joka johtaa luottamuksen ja turvallisuuden tunteen menetykseen.

Vierailija
15/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa maailmoissa...

Vierailija
16/16 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei uskalla katsoa sitä kamalaa tosiasiaa silmiin, että hän on väkivaltainen. Se ei ole ertyisesti kenenkään syy, mutta hän on siitä yksin vastuussa ja hänen pitäisi löyää toisentyyppisiä käyttätymismalleja itselleen. varmaan olen sitämieltä, että hän on aika hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän