Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin ensimmäisessä raskaudessani luontaistuotekapuan pellavansiemeniä aamuisin. Raskaus meni kesken.

Vierailija
27.12.2007 |

Aiheutinkohan itse keskenmenon? Tästä on jo lähemmäs 10 vuotta aikaa, mutta tuli mieleen, kun selasin Espoon kaupungin ohjeita raskaana olevien naisten ruokailuun ja siellä olivat pellavansiemenet kiellettyjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sellasta mietit? Unohda koko juttu, mitä sitä itteensä asialla kiusaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin koko raskauden ajan pellavansiemen rouhetta kun oli paha ummetus ja siihen auttoi ainoastaan pellavansiemen.

Eiköhän se ole kuitenkin terveellisempää kuin apteekin litkut.

Minua lähinnä nauratti neuvolan ruokaohjeistukset, ei kai kukaan oikeasti mittaile kalojen pituutta? Isoissa kaloissa kun kuulemma on raskasmetalleja.

Vierailija
4/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausruokavalio oli helppo, en mittaillut kaloja

Vierailija
5/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puuron joukossa, eivät tosin silloin vielä olleet kielettyjen listalla. Ei merkkiäkään, että olisi mitenkään vaikuttanut raskauteen. Meni lasketun ajan yli 10pvä. Huomasin saman ja kysyin neuvolassa, että kuinka se on vaikuttanut lapseen ? Th viitasi tytärtä kohden ja sanoi; " Katsopa itse, hyvältä näyttää. Terveeltä lapselta vaikuttaa. Ei sitä kannata enään surra." Vaikea uskoa, että olisi sinullakaan vaikuttanut tuohon asiaan.

Vierailija
6/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi