Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua valitseen pesukone!?!

Vierailija
27.12.2007 |

Elikkäs vauva taloon maaliskuussa.

Vaihotehdot on Whirlpoolin kone jossa voi linkousnopeuden valita aina 700 ja 1200 välillä, tässä koneessa myös ajastin.

Rosenlew jossa linkousvaihtoehdot 700 ja 1200, ei ajastinta.

Nämä kaks on saman hintaluokan koneita ja ylempään tulis 50¿ pesuaineita kaupanpäälle.

Sitten vähän kalliimpi kone eli AEG jossa kaikkea.

Mietin vaan että noista halvemmista tarttee varmaan valita vai kannattaisko vaan riipiä se pari sataa jostain...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uposta hajoaa laakerti. Samoin Cylindasta. Rosenlewista levähtää luukun kumitiivisteet.

Vierailija
2/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten

Whirlpool

ja

Elecxtrolux

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiitos näistä kommenteista... ehkä otamme ton rosenlewin sitten kuitenkin vaikka sitä AEG:ta tekis mieli :)

t ap

Vierailija
4/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajastimet täyttä turhuutta.

Vierailija
5/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko hyvä?

ap

Vierailija
6/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whirlpool meillä oli ja se oli yksi murheenkryyni koko kone. Takuuaikana oli korjauksessa muutaman kuukauden välein ja pyykkivuoret vaan kasvoivat, kun korjauksessa välillä kului 2-3 viiikkoakin :(

Vaihdoimme Rosenlewiin, joka on ollut oikein hyvä kone.

Jos meillä olisi ollut paljon enemmän rahaa, olisin ostanut Mielen tai LG:n koneen.

Vierailija
7/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin se AEG.

Vierailija
8/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on ihan ok. Portaaton säätö oli joskus yhdessä koneessa enkä tehnyt sillä yhtään mitään.

Vierailija
9/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ollut meille LG:n pesukoneita tarjolla. Ehkä päädymme tohon rosenlewiin. Mutta se on varmaan säkästä kiinni saako toimivan vai sellasen jota tarttee korjata koko ajan.

Vierailija
10/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ollut pelkkää harmia. Nyt en enää jaksa tapella maahantuojan kanssa vaan annan koneen laueta omia aikojaan- linkousäänestä päätellen ei mene kauaa ja ostan sitten Mielen ja LG:n.

Vierailija
11/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upoa ei meille kyllä edes suositeltu, oli myyjäkin sitä mieltä että siitä on valitettu.

lisää vielä mielipiteitä!

Vierailija
12/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monipuoliset ohjelmat, max. linkous 1600 kierrosta. Aivan unelma villanpesuohjelma! Maksoi 750 euroa ja on kyllä jokaisen euron arvoinen! Ja plussa-kortilla sai neljän vuoden täystakuun Mustasta Pörssistä.

Vierailija
13/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni sellainen siemens jossa linkous 400-1400, itse saa valita.

olen tykännyt, jotkut vaatteet kun sallivat vain kevyen likoamisen. itselläni on ajstin mutta en ole sitä koneen ollessa minulla käyttänyt kuin kerran. ja pesukone on 1v

Vierailija
14/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meille ollut pelkkää harmia. Nyt en enää jaksa tapella maahantuojan kanssa vaan annan koneen laueta omia aikojaan- linkousäänestä päätellen ei mene kauaa ja ostan sitten Mielen ja LG:n.

Miten niin, eikös nuo Upot valmisteta Lahdessa?

Vierailija
15/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Miten niin, eikös nuo Upot valmisteta Lahdessa?

Vierailija
16/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Whirlpool ei ole lähellekään yhtä hyvä kuin Rosenlew. Tosin parhaana piti Mieleä.

Vierailija
17/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään prismassa 229e.

Onko kellään kokemuksia?

Vierailija
18/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs se Upon tehdas Lahdessa....

t: Upon VIP-asiakkaana ollut (siltikään en siihen enää ikinä sorru)

Vierailija
19/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuivaisit miten pyykkisi, on taloudellisempaa, kun sulla on kuivempaa pyykkiä.

Eli huoneilmassa kuivaus on nopeampaa, kun pyykki on lingottu hyvin. Samoin kallista kuivausrumpua tarvitsee käyttää vähemmän, kun pyykki on jo kuivempaa.

Linkousnopeuden säätö on hyvä ominaisuus, turha villaa tai muuta arkaa on lingota 1600 kierrosta.

Meillä on Electrolux ja olen aivan rakastunut siihen!!!

Ihana kone. Time manager -ohjelmalla saan säädettyä aikaa sen verran kun likaisuuden kannalta on tarpeellista. Kone on 7kg:n kone eli iso. Ja saan valita tuon linkoamisnopeuden.

Tykkään myös näytöstä, näen paljonko aikaa on jäljellä. Ja yöohjelma on kätevä. Ajastusta olen harvemmin tarvinut.

Yksi pointti on se, että halvoissa merkeissä esim. luukut on huonosti kiinnitettu. Meidän koneessa ja muissa hyvissä, luukku on tukeva ja kestää vaikka lapsen roikkumista. Halvoissa siinä on muoviosia.

Me kierrettiin monia liikkeitä ja myyjät suosittelivat tätä Electroluxia tai LG:tä.

Pyykinpesua on sen verran lapsiperheessä, että se on kodinkone johon minä satsaan.