Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epärehellinen vaimo

Vierailija
11.11.2008 |

Hei,

Kävimme viime viikolla vaimoni kanssa 1. kertaa äitiysneuvolassa, vaimo 8 viikolla raskaana. Siellä minulle selvisi, että hänelle on tehty 2 kertaa abortti 2000 luvulla eri miehien kanssa vaikka hän aiemmin minulle kertoi, että abortteja on tehty vain yksi ja sekin 1990 luvun puolivälissä.

Minua ärsyttää suunnattomasti, että vaimoni valehteli päin naamaa. Luottamus mennyt jollain tasolla, ei tiedä mitä luurankoja kaapista vielä löytyy. Hänen mielestä ei ollut tärkeää kertoa aborteista.

Mitä mieltä te olette asiasta?

AK

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä se oikeastaan sulle ees kuulu. Periaatteessa. Ja on hyvin arka aihe kyseessä.

Vierailija
2/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että luottamuksesi on kärsinyt ja ole valmis kuuntelemaan selitystä. Uskoisin, että vaimosi häpeää aborttejaan ja vielä sekin, että valehteli ajankohdasta, niin ehkä siksi, että olisi halunnut abortin menevän nuoruuden tyhmyyden piikkiin... Anna anteeksi vaimollesi parhaan kykysi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voin ymmärtää vaimoasi. Häntä varmaan hävetti ja ahdisti koko aihe eikä hän halunnut puhua siitä kuin minimimäärän. Tuosta aikavääristymästä...Oli varmaan helpompi kertoa että "tosi nuorena" tuli tällainen hairahdus tehtyä kuin että esim. 10 vuotta vanhempana näin tapahtui.

Samalla tavalla voisin ymmärtää sinua jos sinä olisit "tehnyt" kaksi naista raskaaksi ja olisitte yhdessä päättäneet että abortit tehdään ja sinä olisit kertonut näistä "nuoruuden hairahduksista" vain yhdestä vaimollesi.

Mutta uskon kyllä että luottamus tuollaisesta menee ainakin jollakin tasolla. Toisaalta, onko tällaisella menneellä niin paljoa väliä että olet valmis sen vuoksi lopettamaan/pilaamaan suhteen joka nähtävästi muuten oli hyvä? Oletan ettet ollut itse kuvioissa vielä kun nuo abortit tehtiin.

Vierailija
4/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ehkä suojella sinua ja itseään, ehkä hän pelkäsi reaktiotasi ja siksi salasi asian. Eihän tuollaisella ainakaan voi ylpeillä. Noloa, että asia tuli julki vahingossa eikä hänen itsensä kertomana. Ymmörrettävää, että olet loukkaantunut.

Vierailija
5/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse. Oma mies ei tiedän mun abortista, eikä osannut sitä neuvolakortista lukea..

Vierailija
6/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvioissa itse mukana. Ja muut, käsikädessäkö te neuvolassa jokaikinen kerta käytte? Syynääkö miehenne neuvolakorttiakin? Ei silti, yhteinen juttu raskaus toki on, mutta silti ihmetyttää joidenkin miesten into puskea joka paikkaan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi