Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muuta kuin levolacia vauvalle?

Vierailija
27.12.2007 |

7kk vauva. En saa levolacia menemään, lapsi vain yökkii, yrittipä mitä tahansa. Sitä paitsi vaikutusta ei juuri ole havaittavissa parin viikon kuurin jälkeenkään. Onko jotain muuta apteekista ilman reseptiä saatavaa, jossa olisi ehkä pienempi annostus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakka on löysempää, se tulee ulos ongelmitta. Siksi olen pitänyt ummetuksena, vaikka olen kyllä myös miettinyt jonkin rakenteellisen ongelman mahdollisuutta. Siksi olen yrittänyt kaikkia konsteja, jolla kakan saisi löysemmäksi, että voisin sanoa varmaksi, jos ne eivät auta. Mutta kun mallasuute ja levolac eivät mene alas, niin ei tiedä niiden tehostakaan.

ap

Vierailija
2/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuurokin on mukana. Perunaa en ole antanut ollenkaan.

Vauva on pantannut koko ajan, myös silloin kun oli pelkällä rintamaidolla. Muuten on tyytyväinen, iho on hyvä, ainoa ongelma on ummetus. Kakka ei edes ole mitään kivikovaa, vauva ei vaan tunnu saavan sitä ulos.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaurapuurokin on mukana. Perunaa en ole antanut ollenkaan.

Vauva on pantannut koko ajan, myös silloin kun oli pelkällä rintamaidolla. Muuten on tyytyväinen, iho on hyvä, ainoa ongelma on ummetus. Kakka ei edes ole mitään kivikovaa, vauva ei vaan tunnu saavan sitä ulos.

-ap

Vierailija
4/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rakenteellinen vika suolistossa tai allergiaa.

Vierailija
5/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallasuutekin auttaa ummetukseen.

Vierailija
6/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää selvittää tuo d:llä alkava

Vierailija
7/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään ei tunnu tehoavan, kannattaisi käyttää lasta lastenlääkärillä. Taustalla voi olla myös ravintoon liittyviä ongelmia, jotka olisi hyvä selvittää.