haluaisitteko miehet päästä liukkaille?
Kommentit (21)
Vierailija:
Onhan se aika epäsovinnasta ja onhan siinä sellainen nöyryytys vivahde. Käytännössä vaikea toteuttaa, sillä miehen pitäisi olla tuntematon ja kuitenkin luotettava.
Siis posliinipimpsassa jotain nöyryyttävää? Vai oonko nyt ihan ulalla että mistä puhutaan? Siis siitä että saa posliinia ilman kortsua?
Miksi ei voi tutun kanssa tehdä niin, miksi miehen pitäisi olla tuntematon?
vaan jälkiliukkaista, jotka toinen mies on jättänyt naisen pilluun!!!
mistä sen nyt erottaa.
Ai niin, naiset, haluaisitteko päästä tönkkösille?
(se on stondis jonka edellinen nainen on jo tehnyt valmiiksi)
Haluan
ja luvattukin on... Mut kuinka kauan pitää miehen odottaa?
No ei se kaikkia innostakaan, tietty. Mua kiihottaa ajatus mun naisesta vieraan kanssa. Ja mun naista siitä, että mä nain vierasta. Eikä mulla muutenkaan ole erityisempää spermaa vastaan :).
Se, että on juuri katsellut miten toinen mies nai vaimoa - miehenhän tulisi olla hyvin mustasukkainen.
Se miten vaimo antaa toisen miehen laueta syvälle kohdunsuulle, vaikka siitä voi olla hyvin kauaskantoisia seurauksia.
Se kun näkee miten miten sperma alkaa valua ulos.
Se miten liukas spermainen pimpsa on ja miten tuoksu leviää.
Sekin miten nainen nauttii toisesta miehestä ja oman miehensä alistamisesta. Ja kun vielä pääsee nuolemaan naisensa pillun ja/tai pepun, miksei suupieletkin, puhtaiksi ja sitten itse hommiin, no, ei paremmasta väliä ;)
Olisi mahtavaa! Jos olisi mahdollisuus luotettavan parin kanssa kimppailla sekä tuplapanoja ja jälkiliukkaita harrastaa, niin antaisin mennä oikein mielelläni...
Sun pitäs ottaa muhun tai meihin sitten yhteyttä :)
Omaa kalua en vittun laittaisi.
Tätäkö haluttiin?
niin ollut kuvitellut käyvän. Jäisikö homma sitten siihen?
Mä luulen, että sopivan kiusaava annos mustasukkaisuutta on osa hommaa, pakko päästä itsekin pukille. Mulla se ainakin toimii niin.
Toisaalta aika loogistahan se on. Mustasukkaisuushan kumpuaa rpävarmuudesta ja toisen miehen osahan on paljon epävarmempi.
Ehkä juuri siksi, ettei minua ole juuri vieraat miehet kiinnostaneet. Mutta meillä kolmantena ollut nainen ei aiheuttanut mustasukkaisuutta. Siispä olisi mielenkiintoista nähdä, tuleeko miehestäni sittenkin mustis, vaikka asiat on ajat sitten puhuttu läpi ja sopimukset tehty.. meillä siis avoin suhde. Kummallakaan ei ole vaan osunut eteen sellaista.. sopivaa saati pariskuntaa, mistä olemme yhdessä haaveilleet.
Pariskunnasta, joka ei ole liian perverssi..
Minua kiihottaa ajatus siitä, että meillä olisi salaisesti hieman meitä vanhempi mies ystävänä. Miten tapaisimme aina joskus ja mies panisi vaimoani ilman kondomia.
en kyllä koskisi valmiiksi täytettyyn pilluun ja toisen miehen lasteihin.
päästä vieraan miehen liukkaille. Meillä on ollut mies kolmantena ja toisaalta myös minä olen ollut kolmantena. En tiedä mikä siinä on niin erityisen kiihoittavaa, mutta joku se vain on....... nainen on naitu oikein herkäksi ja pillu on oikein turpea ja todella liukas. Kun työntää melansa sisään niin sperma vain tursuaa sieltä ulos ja nainen on valmis jälleen uuten orgasmiin. Todella herkkua:)
mies 35
Nimenomaan... Täydellistä ainakin tän miehen mielestä ;)
ja mun miehen myös..
mutta jäänee haaveeksi.. kun ei uskalleta ketään tähän pyytää.
n30
Onhan se aika epäsovinnasta ja onhan siinä sellainen nöyryytys vivahde. Käytännössä vaikea toteuttaa, sillä miehen pitäisi olla tuntematon ja kuitenkin luotettava.