Onko täällä muita joilla koulutus vielä edessä lasten jälkeen?
Vai olenkohan ainoa. Minulla on kyllä ammatillinen tutkinto,mutta alanvaihtoa olen 25 v tekemässä. Kolme pientä lasta ja 6,5 v koulut edessä...
Kommentit (5)
Opiskelen parhaillaan. Ennen lastensaantia olin vain töissä, sitten lasten kanssa kotona ja nyt opiskelen.
Rahallisesti on tiukkaa, mutta kotiäitivuosina siihen jo tottui. Lisäksi on mukavaa kun lapsilla ei tule kovin usein pitkiä päiviä päiväkodissa ja lomaakin on mukavasti.
Järki nyt kuitenkin sanoo että nyt on koulun ja työn aika,tehdään iltatähdet myöhemmin, olen muuten jo lähemmäs 40 v ennenkuin pääsen töihin...
ap
Ala kyllä kiinnostaa, mutta toisen LA on maaliskuussa. En ihan suunnitellut elämääni näin, kun tuonne kouluun hain ja pääsin, mutta aina ei kaikki mene niinkuin etukäteen ajattelee.
Toisaalta hieman pelottaakin, että " putoaako" jotenkin kärryiltä.
eli kolmatta ammattitutkintoa haalin..
ja kolmatta lasta haluaisin, toivottavasti olisin taas pian raskaana.. vaikka koulu jää (taas) sitten äitiysloman takia kesken..
Olen ihan pelkkä yo, neljä lasta ja ikää 29v. Mutta kun siitä alasta ei ole vieläkään oikein hajua! Että lähteäkö yliopistoon (jos edes pääsee!) vai hankkiako lyhyempi ammattitutkinto..?