Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä asiat miehessäsi ärsyttää sinua?

Vierailija
26.12.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jättää tavarat aina lojumaan. Esim. käytetyt kalsarit makuuhuoneen lattialle, likaiset astiat olkkarin pöydälle, tyhjät rasiat (esim. hedelmä) jääkaappiin.

- ei kerta kaikkiaan ymmärrä sanontaa: vie mennessä, tuo tullessa" .

Eipä juuri muuta. Muuten on mitä ihanin puoliso!

Vierailija
2/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää kaikki roskat tiskipöydälle ts. odottaa minun siirtävän ne roskikseen ja roskis kun on kuitenkin ihan siinä tiskipöydän vieressän niin miksi ei voi suoraan sinne laittaa niitä. eli siinä se ainoa ärsyttävä asia, enkä tuostakaan viitsi mitään sanoa niin ei siinä sitten voi muutostakaan odotella :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..polttaa tupakkaa, eikä pysty lopettaa.

..jos yrittää lopettaa, on tosi kärttyinen koko ajan.

..Hermostuu helposti, eikä osaa puhua tunteistaan.

..Ei kestä negatiivista palautetta.

Vierailija
4/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sotkee esim. keittiössä törkeästi. Jos vaikka kaataa kahvia lattialle niin ei pyyhi, kerran kaatoi purkillisen sokeripaloja ja eipä siivonnut niitäkään. Keittiössä jättää aina kaapin ovet auki, parhaimmillaan samaan aikaan ollut 8 kaapin ovet auki.

Vierailija
5/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossapa taisi jo kakkonen ja kolmonen kertoa tärkeimmät

Vierailija
6/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoton sottapytty. MAHDOTON. (olen se jolla niitä toukkia kasvoi roskiksessa)

pelaa tietokonepelejä.

ei pidä lupauksiaan.

ei halua puuhata lapsen kanssa.

ei halua puuhata minun kanssani tai kuuntele juttujani.

rakastaa vessahuumoria.

nylkyttää jalkaani aina kun haluaa seksiä. (romanttista? juuei.)

Vierailija
7/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin JA JÄTTÄÄ KAAPIN OVET AUKI. Mikä piru siinäkin on.

Ja myös leipälaatikon. aina. vaatekaapin ovet. aina.

Vierailija
8/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka usein onkin, niin silti siihen ei totu. Aina en sano, että tarvitsen apua, koska mies alkaa neuvoa ja säätää, jos saa vihiä pulassa olevasta vaimosta. Toisaalta ihan hellyttävää, mutta joskus raja saisi tulla vastaan. :)

Vierailija
9/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hotellihuoneissa.

Vierailija
10/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää tavaroita ympäriinsä ja on muutenkin mielestäni liian suurpiirteinen.

Vierailija
11/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut rakastamaan vikojakin

Vierailija
12/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla tai makkarin sängyllä illat pitkät ja katsoo telkkaria. Sieltä komentelee välillä lapsia kuin armeijan kapiainen ja huuto kovenee jos ei kukaan kuule. Muuten ei lasten jutuista piittaa tuon taivaallista.

Vierailija
13/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäterveelliset ruokamieltymykset ja laiska liikkumaan eli nämä kaikki ovat tavalla tai toisella yhteydessä toisiinsa ja valittaminen ei auta :-(

Vierailija
14/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessänikin on vikoja ja niistäkin rakentavasti pystytään keskustelemaan.

Vierailija
15/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKUVA purkan jauhaminen!

Hampaiden imeskely!

Hyi ällötys!

Vierailija
16/19 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää suunnattomasti, koska lapsi on oikeasti melko haastava tapaus, eikä asiaa auta toisen vanhemman periksi antaminen. En myös pidä siitä, ettei yhteisistä (sovituista) pelisäännöistä ja rajoista pidetä kiinni. Toivoisin lisää tukea haastavalle kasvatukselle, samoin johdonmukaisuutta. Hyvä isä kuitenkin. =)

Vierailija
17/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää mieheni tavoissa se, kun syötyään, hän ei pyyhi keittiön pöydältä pois murusiaan. Sitten kun olen menossa puuhaamaan siihen jotain, joudun aina ensin aloittamaan hänen jälkiensä siivoamisen! Noh, hän sitten raivailee minun jälkiäni kyllä sitten monessa muussa paikassa.

Välillä minuakin on ärsyttänyt liiallinen seksin vonkaaminen, mutta sekin on johtunut lähinnä siitä, että olen vain kokenut " syyllisyyttä" omasta haluttomuudestani, jota on ollut aika paljon nyt raskauden aikana.

Sekin saattaa joskus ärsyttää, kun hän menee aina paskalle mennessään lukemaan vessaan samalla jotain ja voi hyvinkin viettää siellä 10 min aikaa. Kyllä itsekin tykkään jotakin lueskella sen aikaa, kun siellä istun, mutta kun mieheni saattaa käydä nopean aineenvaihdunnan vuoksi jopa viisikin kertaa päivässä paskalla. Sitten kun muutenkin meillä on yhteistä aikaa niin vähän päivässä, niin tuntuu aina ajoittain, että senkin vähän hän käyttää jonkun Seiskan tavaamiseen lukkojen takana.

Vierailija
18/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskalle pitää juuri silloin mennä kun on kiire lähteä jonnekin...

Mies jaksaa roskat kantaa tiskipöydälle, muttei vieressä olevaan roskikseen. Muruset jää pyyhkimättä. Kalsarit ja sukat aina lattialla. Juo liikaa kaljaa ja siksi varmaan se iso maha. Muuten ihan ok mies ja hyvä isä.

Vierailija
19/19 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paskalle pitää juuri silloin mennä kun on kiire lähteä jonnekin...

.

Minustakin tuntuu just tältä! Aijai, kun naurattaa niin, että ihan mahanpohjaan sattuu!

22 (?)kuitenkin se edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä