Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte?

Vierailija
26.12.2007 |

Meidän on ollut puhe mennä muutamaksi päväksi lasten kanssa mummolaan, ja sitä on odotettu.

No, lasten serkut ovat olleet todella rajussa vatsataudissa ja viettäneet lähipäivät kyseisessä mummolassa. Tänään lähtivät kotiin, sairastamaan edelleen.

Minä haluaisin perua reissun, sillä muistelen kuulleeni vatsapöpöjen elävän jonkin aikaa tekstiileissä, ovenkahvoissa, jne.

Mutta mieheni sai hepulit, eikä ymmärrä miksemme voisi mennä, eikä anoppi liioin.

Mitä tekisitte, pysyisitte kotona vai testaisitte tarttuuko? Lapsemme ovat 2 ja 2x4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa, en testaisi.

vatsatauto on ikävä

Vierailija
2/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x4... no oliskohan se 2kpl 4-vuotiaita lapsia :) Kaksosia varmaan jos et sitäkään hoksannut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä tarttuu sujuvasti koko teidän sakkiin. En tosiaan menisi. Enkä ymmärrä noin itsekkäitä isovanhempia, jotka kuitenkin vaativat, että pitäisi saada lapset sinne. Saati miestäsi... sinä todenäköisesti olet teillä se, joka kuuraa oksennukset seinistä, lattioilta ja joka paikasta...

Vierailija
4/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hieman mummolaan vasta hieman myöhemmin. En jaksaisi hoitaa kolmea vatsatautista lasta (kokemusta KYLLÄ on), jos vain on mahdollista välttää tauti.

Kysy sitoutuuko miehesi hoitamaan sairaat lapset yksinään, jos kerran haluaa ottaa tauti riskin. Minun mieheni kyllä siinä vaiheessa suostuisi odottamaan sen aikaa vierailua, että tauti riski olisi poissa.

Meillä minä jouduin valvomaan kolme yötä ja neljä päivää keskimmäisen sairastuttua Rota virukseen. Odotin tuolloin kolmatta lastamme 5kk ja mies oli työmatkalla. Jouduin vielä valvottuani ajamaan autolla ensin terveyskeskukseen ja sieltä vielä suoraan sairaalaan, sekä illalla viemään esikoisen 140km päähän mummolaan ja ajamaan yksin takaisin. Ei ollut helppoa ei, terveysneuvonta numerossa neuvoivat odottamaan kotona vielä muutaman päivän (samana päivänä kun vein lapsen terveyskeskukseen), mutta onneksi pääni toimi valvomisesta huolimatta ja vein lapsen puhelusta puoli tuntia myöhemmin lääkärille. Silloin alle vuosikas joutui olemaan sairaalassa 5 vuorokautta, itse itkin helpotuksesta kun selvisi että lapsi joutuisi jäämään sairaalaan ja tiesin pääseväni vihdoinkin nukkumaan.

Mikään vatsatauti ei ole mukavaa koettavaa, varsinkaan kun on uhka että useampi lapsi siihen sairastuu. En todellakaan menisi mummolaan ennen kuin tauti riski on varmasti pois suljettu asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän