Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakee!!!

Vierailija
26.12.2007 |

Eli tilanne on tämä: olen työvoimakoulutuksessa, joka kestäisi ensi syksyyn. Olen joutunut masennuksen takia sairaslomalle, joka nyt vielä ei ole kestänyt kauaa ja saa nähdä miten äkkiä tai hitaasti olen kunnossa, aivot on jumissa. Nyt sain kuitenkin tietää, että pääsisin keväästä alkaen vuodeksi töihin toisen alkaessa vuorotteluvapaalle. Mutta se, joka vuorotteluvapaata alkaisi tekemään, täytyisi olla työtön. Eli mitä hittoa pitäisi tehdä? Voihan se olla, et tämä sairasloma jatkuu nii kauan, et joudun keskeyttämään koulutuksen, että sillonhan onkelmaa ei ole, mutta jos nyt kykenenkin jatkamaan koulua, niin hyväksyykö työkkäri sen, että lopetan koulutuksen sen takia, että keväällä saan sitä työtä?? Toivottavasti saitte selvää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet työvoimakoulutuksessa, olet (koulutettavana oleva) työtön ja siksi kelpaat vuorottelevapaan sijaiseksi.

jos taas olet sairaslomalla, ET ole työtön, etkä kelpaa vuorotteluvapaansijaiseksi.

Vierailija
2/2 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 3, huomaa että aivot lyö tyhjää... Mut eiköhän se tästä, kun lääkitys saadaan kohdalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi